אור מנעולן

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

אם אתם מחפשים מנעולן לצורך תיקון דלתות זכוכית באזור המרכז, אור מנעולים מתמחים בתיקונים בכל הקשור לדלתות זכוכית:

  • שירות החלפת צילינדר לדלת זכוכית
  • פריצת צילינדר לדלתות זכוכית
  • החלפת משאבות וצירים
  • כיוון דלתות שלא נסגרות\נוגעות בריצפה ועוד..

מנעולן מוסמך הוא המומחה לפתרונות וטיפול בבעיות בכל הקשור לדלתות זכוכית – בין אם מדובר בכיוון או התקנת מנעולים.
אנו מבצעים גם התקנות דלתות זכוכית מכל הסוגים: דלת כניסה זכוכית, דלתות מוסך, דלתות זכוכית בחנות, דלתות זכוכית בעסק, משרדים ועוד.

דלתות זכוכית בארצנו נמצאות לרוב בחנויות\עסקים ובעיקר משרדים. לרוב, הדלתות הללו זוכות לשימוש רב דבר הגורם לשחיקה במכלולי הדלת ובלאי גדול יותר.

החלפת משאבה רצפתית בדלתות זכוכית

במקרה בו אנו פותחים את דלת הזכוכית והדלת נטרקת במהירות חזרה, אנו נצטרך לבצע החלפת משאבה רצפתית וכיוון מאחר וזה אומר שכל השמן שיוצר לחץ וגורם לדלת להיסגר באיטיות יצא ממנה ולכן אין לחץ לדלת להיסגר.

במצב זה החלפת המשאבה מתבצעת באופן הבא: 

הרמת הדלת באמצעות כריות ופירוק הציר, הוצאת הדלת ממקומה, פירוק המשאבה, ניקוי תא המשאבה בריצפה, החלפת המשאבה בדגם זהה או חלפי קיבוע וכיוונים.

במקרה ואנו מרגישים שהדלת אינה מקובעת ונראה לנו כי היא זזה או שאנו שומעים רעש חריג, ככל הנראה מדובר בהתקנה לא נכונה של המשאבה או שחרור של הברגים שמקבעים אותה בעקבות שחיקה ולחץ.

כאשר אנו מגיעים למצב שהדלת תקולה ואינה נסגרת טוב או שירדה קצת בגובה ומשתפשפת ברצפה יש צורך להזמין מנעולן לצורך תיקון דלת זכוכית לפני שהמצב יחמיר, דבר כזה יכול לגרום לשבירת הדלת לרסיסים בשניות ואיננו רוצים כי אף אדם יפגע מכך. 

חשוב לציין כי קיימות מדבקות בטיחות לדלת זכוכית.

תיקון והחלפת דלת זכוכית

כאשר יש לך דלת זכוכית שבורה בבית\בעסק, אור מנעולים כאן כדי לוודא שהבית\העסק שלך יישאר נקי ומאובטח.

אם הדלת נפגעה, המומחים שלנו יעבדו כדי לנקות את הזכוכית ולתקן כל נזק.

אם הנזק לא ניתן לתיקון וחייב להחליף את דלת הזכוכית

אנו באור מנעולים נמדוד את פני השטח ונוודא הזמנה מדויקת ומותאמת אישית בדיוק בגודל דלת הזכוכית שהייתה לפני, נדאג להתקינה ונוודא שכל הפרזול מותקן במקום ועושה את עבודתו כראוי.

משאבה לדלת זכוכית לא תקינה
תיקון דלתות זכוכית

פתרונות בדלתות זכוכית

אנו מציעים מספר סוגים של זכוכית לדלתות: דלת הזזה מזכוכית, זכוכית חלבית, דלת כניסה למשרד מזכוכית, דלת זכוכית לחנות, זכוכית כפולה ועוד.

בנוסף קיימים מס' מדבקות לזכוכית: מדבקה חלבית, מדבקת פסים ועוד. *ניתן להזמין מדבקות בהתאמה אישית.

אור מנעולים פרזול לדלתות זכוכית

אנחנו מחויבים לספק ללקוחותינו פתרונות מהירים ואיכות גבוה, לכן יש לנו שותפות עם מספר רב של ספקים בתחום הפרזול והנעילה לדלתות כך שאנחנו יכולים לקבל ולהתקין במהירות את כל המוצרים לדלתות זכוכית.

*מומלץ לבצע כיוון לדלת זכוכית אחת למס' חודשים על מנת למנוע פגיעות עתידיות בדלת.

הזמינו מומחה בתחום

חיוני שתחפש מומחה לדלתות זכוכית אם ברצונך לתקן או להחליף את החלונות שלך. ישנם סוגים שונים של זכוכית המשמשים בחלק הפנימי והחיצוני של הבניין ולכל אחד מאלה יש סוגיות ספציפיות שיש לפתור לפני שמתקשרים למומחה. אם אתה רוצה לדעת איך למצוא מומחה לדלתות זכוכית, אז מאמר זה יעזור לך. בואו נבין תחילה מדוע חשוב לקבל את שירותיו של איש מקצוע מיוחד לפני שנבחר את הפיתרון המתאים עבורך.

נתחיל מהסיבות שבגללן חשוב להעסיק איש מקצוע במקום לעשות זאת בעצמך. ישנן דרכים רבות כיצד לתקן בעיות קטנות בדלתות הזכוכית שלך כמו שריטות או שקעים קלים מבלי לגרום נזק גדול לחומר. עם זאת, ישנה דרך אחרת בה תוכלו לגרום לנזקים עצומים בפריט. כאשר אתה מטפל בעניין בכלים הלא נכונים, אתה עלול בסופו של דבר לעשות צרות גדולות לפריט. זו הסיבה שאתה צריך לגרום לאיש מקצוע להתמודד עם הנושא.

לפני שתתקשר למומחה 

 עליך לקבל מידע על הנושא העומד על הפרק. למשל, כדאי שתדעו את גודל הדלת שיש לתקן. יש לספק לך גם את כתובת האדם המטפל במשימה ואת מספר איש הקשר של החברה. בדרך כלל, חברות אינן מספקות חשבון גדול ללקוחותיהן לפני תיקון פריטי זכוכית. המשמעות היא שלא תצטרך לשלם כסף רב למומחה לדלתות זכוכית אלא אם כן אתה מסכים להוציא סכום כסף עצום לתיקונים.

עכשיו שאתה יודע את המידע הנכון הדרוש ממך, הגיע הזמן לקבל את כל הפרטים. ראשית, עליכם לדעת לאיזה מומחה עליכם לפנות. איש מקצוע המתמחה בתיקון דלתות זכוכית יוכל לתקן נזקים בצורה מקצועית. המשמעות היא שהמומחה ישתמש בכלים וטכניקות איכותיים לתיקון הנזקים כהלכה.

כאשר אתה פונה למומחה לדלתות זכוכית, חשוב שתמסור מידע מדויק אודות סוג הנזק שיש לך בדלת הזכוכית. לדוגמא, אם יש רק חורים זעירים על הזכוכית, יש להשתמש במילוי חורים קטן לפני שמתקשרים למומחה. עדיף תמיד להיות אמיתי כשאתה פונה למומחה בכדי לטפל בדלתות הזכוכית שלך. הסיבה היא שתיקון של דלת פגומה עשוי להימשך שעות אלא אם כן אתה משתמש בחומרים וטכניקות איכותיים. מומחה טוב לדלתות זכוכית יוכל לתקן את הדלת תוך שעה בלבד מבלי להשקיע זמן רב בעבודה.

תיקון דלת זכוכית על ידי אור מנעולים

לפני שהמומחה יתחיל לתקן את דלת הזכוכית, הוא ישאל אותך שאלות בנוגע לנזקים. לאחר מכן הוא ידייק את הבעיה ויציע פתרון. אם עשית מספיק מחקר, אתה יכול לצפות שהמומחה יציע דרכים להפוך את הדלת ליותר טובה מבעבר מבלי לבזבז יותר מדי זמן וכסף. מומחה טוב יהיה מודע לטכנולוגיה ולכלים העדכניים ביותר העומדים לרשותו כדי שיוכל לספק לך את השירותים הטובים ביותר שיש.

כאשר אתה מזמין תיקון של דלתות זכוכית ממומחה, הוא יכוסה באחריות. הערבות תכלול את כל עלויות העבודה הכרוכות בכך ואת כל דמי התיקון, אם רלוונטיים. דמי השירות יהיו תלויים גם בסוג דלת הזכוכית, גודלה וכמות הזכוכית שנפגעה. הרבה דלתות זכוכית דורשות החלפה של כמה שכבות זכוכית כתוצאה מנזקים גדולים.

שכר טרחה של מומחה יהיה תלוי גם בסוג דלת הזכוכית המושפעת. ישנם סוגים שונים של זכוכית וכל הטכניקות בהן משתמש המומחה ספציפיות. תהליך התיקון אינו קל מכיוון שיש לטפל בזהירות בזכוכית. חשוב שהמומחה יוכשר כראוי לטיפול בזכוכית מסוג זה. הסיבה לכך היא שמשטח הזכוכית חלקלק מאוד. תהליך התיקון כרוך בעבודה עדינה רבה.