אור מנעולן

החלפת מנעול כספת עליון

אור המנעולן מומחה החלפת מנעול כספת עליון לכל סוגי עבודות במחירים משתלמים.
אם אתם מחפשים להחליף את מנעול הכספת העליון בכספת הביתית או העסקית שלכם, הגעתם למקום הנכון.
מאמר זה מכיל מידע על אופן החלפת מנעול שבור, חיווט מחדש של כספת לעבודה עם מנעול חדש והעלות של מנעול חדש.
אני מקווה שתמצא את העצות האלה מועילות! בנוסף, הקפד לבדוק את הסרטון שלנו על חיווט מחדש של כספת למנעול חדש.

חיווט מחדש של החלפת מנעול כספת עליון

כאשר מחליפים את המנעול בכספת, על בעלי הבית לוודא שהדגם החדש תואם לישן.
לסוגים שונים של כספות יש פריסות ומכניקות שונות, לכן חשוב לדעת איזו מהן יש לך לפני שתנסה להחליף מנעול.
במקרים מסוימים, כספות למגורים וכספות נשק נראים דומים, אך המנעול שונה.
המשמעות היא שבעלי בתים לא צריכים להשתמש באותה שיטה בעת החלפת המנעול בכספות שלהם.

הדרך הטובה ביותר לחבר מחדש כספת לעבודה עם מערכת נעילה חדשה היא להחליף את המנעול הקיים. אם המנעול הישן לא עובד, לוח המקשים אינו פועל. החיווט יכול להתנתק, להתעקם או לחתוך, אבל עדיין אפשר לתקן אותו בעצמך. לאחר החלפת החיווט, השלב הבא הוא לחבר מחדש את המנעולים החדשים.

כדי לחבר מחדש כספת לעבודה עם מערכת נעילה חדשה, בצע את השלבים הבאים. ראשית, קח את חוט המנעול והרכיב אותו. השתמש במד הנכון עבור הפרויקט שלך. בדרך כלל, אתה יכול להשתמש ב-0.032 lockwire. לאחר מכן, השחילו את החוט דרך החור של הבורג באמצעות ברווזים או צבת מחט. ודא שהחוטים בגודל שווה ושהגדילים נמצאים ב-90 מעלות זה לזה.

תיקון מנעול תקול החלפת מנעול כספת עליון

אם אתה עומד בפני מנעול כספת עליון פגום, יש כמה אפשרויות שאתה יכול לשקול. ראשית, אתה יכול לנסות להחליף את המנעול בעצמך. תלוי עד כמה המנעול פגום, ייתכן שתוכל להסיר אותו ולהתקין אחד חדש. מצד שני, אם לכספת שלכם יש מנעול דיגיטלי או קומבינציה, סביר להניח שאתם צריכים עזרה של מנעולן.

אם מנעול הכספת העליון שלך הפך לקוי, ייתכן שיהיה עליך להחליף את המנעול לחלוטין. מנעול חדש אמנם עשוי להיות פתרון טוב, אך חשוב לוודא שאתם קונים את התחליף הנכון. לסוגים שונים של כספות יש פריסות ומנגנונים שונים, לכן עליכם לוודא שהמנעול החלופי מתאים בצורה הנכונה. לדוגמה, אקדח או כספת למגורים עשויים להיראות דומים, אך יש להם סוג אחר של מנעול.

כדי לבדוק אם המנעול האלקטרוני פגום, נסה להסיר את הבורג שמחזיק אותו במקומו. ייתכן שיהיה עליך להחליף את הקפיץ או להדק את הבורג. אם אינך יכול להסיר את הבורג, ייתכן שהקפיץ הוא האשם. אתה יכול גם לנסות להחליף את המנעול האלקטרוני עצמו. אם אינכם יכולים למצוא קפיץ חלופי, האפשרות היחידה העומדת לרשותכם היא לתקן את המנעול על ידי איש מקצוע. רק ודא שיש לך קפיץ רזרבי למקרה שאיבדת אותו בטעות.

בנוסף להחלפת המנעול, ניתן לבדוק את הצירים בדלת. ודא שהם מאפשרים לדלת להחליק בצורה חלקה. הם אינם פועלים כראוי, ייתכן שתצטרך לפנות לשירות חירום בטוח. לא תעשה זאת, אתה עלול להיתקל בדלת תקועה. אם לא תצליח לתקן את הצירים, אתה מסתכן באובדן לצמיתות של חפצי הערך שלך בתוך הכספת שלך. אינך בטוח כיצד להמשיך, אל תחכה.
עוד שירותי מנעולנות על ידי אור מנעולן יצאת צדיק בחולון שירותי מנעולנות בגבעתיים והסביבה ובכל אזור המרכז מתיקון דלתות ועד פריצת כספות.

מקבל מנעול חדש

אם גילית שמנעול הכספת העליון שלך הפך לבלתי שמיש, תצטרך להחליף אותו. יש הרבה דברים שכדאי לזכור בעת החלפת מנעול כספת, החל מהפריסה ועד למכניקה של הכספת. לדוגמה, כספת למגורים אולי לא תיראה כמו כספת מסחרית, אבל סביר להניח שהיא תתפקד באופן דומה. למציאת החלפת המנעול המתאימה יש לפנות למנעולן או ליצרן הכספות.

בנוסף לסוג המנעול שאתם צריכים, כדאי לקחת בחשבון גם את המותג שלו. בדרך כלל, מותג בעל מוניטין יהיה בטוח יותר מאשר זול. למרבה המזל, ישנם מספר מותגים של מנעולים זמינים, ותוכלו למצוא אחד שמתאים לרוב המותגים הגדולים. למרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות ושונות שיתאימו לכל כספת, ללא קשר לסגנון. קבלת מנעול כספת עליון חדש תבטיח שנים של שימוש ללא תקלות.

ישנן מספר סיבות להחליף את מנעול הכספת העליון, לרבות פריצה וגניבה של חפצי ערך. רוב רוכשי הכספות בפעם הראשונה רוכשים כספות לאחסון תכשיטים, רובים ומסמכים חשובים. למרות שכל הסיבות הללו תקפות, חשוב לשקול האם עליך להחליף את המנעול העליון בכספת שלך. אם אינכם מתכננים לאחסן משהו בעל ערך בכספת שלכם, ייתכן שהגיע הזמן להחליף את המנעול.

עֲלוּת החלפה

אם יש לך כספת מהשורה הראשונה, אולי כדאי שתשקול להחליף את מנעול הכספת העליון. עם זאת, העלות של תיקון כזה יכולה להיות גבוהה למדי. עליך להשוות בין האפשרויות השונות ולזהות את צרכי החלפת המנעול שלך לפני שתמשיך עם ההחלפה. לאחר מכן, תוכל להמשיך ולבחור את המנעולן הטוב ביותר להתקנת המנעול החדש. להלן רשימה של טיפים שיעזרו לך לחסוך כסף על התיקון.

זהה את סוג המנעול הדרוש לכספת שלך. הסוג הנפוץ ביותר של החלפת מנעול כספת הוא הסבה ממנעול אלקטרוני למכני. לפני שאתם מזמינים מנעולן, ודאו שאתם יודעים איזה סוג של מנעול הכספת שלכם דורשת. באופן דומה, הפריסה והמכניקה של כספות למגורים שונות מאלה של כספות מסחריות, כך שאתה צריך להיות בטוח שהמנעול החדש שלך יהיה תואם למנעול הישן שלך.

החלפת מנעול היא גם אפשרות כאשר איבדת את המפתח שלך. למרות שזה לא הכרחי, החלפת מנעול תגן עליך מפני גניבה אם למישהו אחר הייתה גישה לכספת ברמה העליונה שלך. עם זאת, המחיר יכול לנוע בין 70 ל-250 ש"ח. מנעולנים מסוימים עשויים לגבות יותר אם תזדקקו לשירות לאחר שעות המשרד או בסופי שבוע. אמנם זה יכול לחסוך לך כסף, אבל עדיף להזמין איש מקצוע כאשר אתה צריך להחליף מנעול מהשורה הראשונה בכספת.

אם אתה צריך להחליף את המנעול העליון של הדלת, עדיף להזמין מנעולן. מנעולנים יכולים לפתוח ולקדוח לתוך כספות מסוימות.
אתה יכול לצפות לשלם עד ש"ח450 עבור שירות זה אם אתה מחליף מנעול ידני.
עבור מנעולים חשמליים, ייתכן שתחויב בסכום של עד 300 ש"ח להחלפה,
ועל מנעולים המופעלים ביד, אתה יכול לצפות לשלם בכל מקום בין ש"ח 100 ל-ש"ח 300.

חלופות למנעולן

ישנן חלופות רבות להזמנת מנעולן להחלפת מנעול כספת עליון, לרבות ביקור ביצרן כספות מקומי לרכישת מנגנון נעילה חדש.
בהתאם לסוג הכספת, מנעול חדש יכול להיות אופציה בטוחה יותר מהחלפת הכספת כולה או לעבור את הטרחה של מסירת הכספת ליצרן. חלק מבעלי הנכסים אף מנסים מנעולנות בשיטת עשה זאת בעצמך כדי לחסוך כסף.
עם זאת, זה לא רעיון טוב, כי אתה עלול בסופו של דבר לגרום נזק לכספת ותצטרך להחליף את כל הדלת.

לחלופין, אתה יכול לקרוא למנעולן שיחליף עבורך את המנעול, אך סביר להניח שהדבר יהיה יקר יותר מאשר פשוט לבחור אחד חדש. למנעולנים יש בדרך כלל מפתחות תואמים, אבל ייתכן שתצטרך לשלם עבור העבודה הנוספת שלהם. כמו כן, כדאי לדעת שבחירת מנעול שווה את זה רק כאשר עלות העסקת מנעולן גבוהה מהעלות של רכישת מנעולן חדש.

מנעולן יקבל גישה לבית או לרכב שלך

לכן עדיף להישאר באזור מואר ולשמור על הטלפון הסלולרי דולק בזמן שמנעולן בדרך.
ודאו שאתם מאשרים את זהות המנעולן לפני העסקת אחד.
הקפידו להימנע מהעסקת מנעולן ללא רישיון מכיוון שהם עלולים להפחיד אתכם או לנסות לנצל את מצבכם.
בנוסף, אם אתה שוכר מנעולן מחוץ למדינה,
אתה תשלם את עמלת האמצעי בכך שהוא יגיע למקום שלך.
אתה יכול גם לבדוק ביקורות מקוונות כדי לראות אם לאנשים אחרים היה ניסיון כלשהו עם המנעולן.

שימוש במנעולן מהימן להחלפת מנעול הכספת העליון היא האפשרות הטובה ביותר אם אתה מתקשה לפתוח את הדלת.
מנעולן מקצועי יוכל לפתוח את הכספת ולהחליף את מנעול הכספת העליון בעלות נמוכה בהרבה ממה שתשלמו לעצמכם.
עם זאת, אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בעצמכם, תוכלו לבקש מחבר או שכן להחליף אותו עבורכם. מנעולן יוכל לתקן אותו במהירות האפשרית.
החלפת מנעול כספת עליון

נושא הכתבה