אור מנעולן

החלפת מנעול צילינדר

אור מנעולן מומחה החלפת מנעול צילינדר לכל סוגי הדלתות במחירים משתלים מדלת עץ פלדלת אלומיניום זכוכית חסם דלת אש ומים ממד וגם דלת רב בריח .
ייתכן שהצילינדר של הדלת שלך יקפא במקומו. כשזה יקרה, תצטרך להחליף אותו. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​החלפת מנעול.
המשך לקרוא כדי ללמוד על העלות, ההתקנה וההסרה של מנעול. אם אינך בטוח כיצד להמשיך, פנה למנעולן. הם יהיו בעלי הניסיון והכלים הדרושים כדי להחליף את המנעול שלך. חלק מהמנעולים הם בני למעלה מ-100 שנה, אז כדאי להיעזר באיש מקצוע. זה גם אפשרי שהמנעול שלך יקפא במקומו.

שירותי התקנת והחלפת מנעול צילינדר

לפני שתתחיל בתהליך ההחלפה, עליך לוודא כי ידית הדלת מוסרת. ישנן שתי דרכים לעשות זאת: על ידי שחרור ידית הדלת מבפנים ועל ידי משיכה כלפי מעלה של גזע חיווי הנעילה. אם הוא קפוא למקומו, תצטרך לשחרר אותו ביד. לאחר שניתקתם אותו, תצטרכו להחליף את הברגים המחזיקים אותו במקום. הברגים צריכים להיות ממוקמים ליד מרכז הגליל.

אתה יכול למצוא צילינדרים חלופיים בחנות לחומרי בניין או על ידי חיפוש הוראות באינטרנט. עם זאת, זכור כי הצילינדרים הללו משתנים במידה ניכרת בין היצרנים, אפילו בין קווי מוצרים שונים. לפני החלפת הצילינדרים, עליך לתכנן שמישהו ישגיח על החלל שבו אתה צריך לעבוד ויפתח מחדש את המנעול. למען בטיחותך, אתה יכול לנסות לעקוב אחר הוראות היצרן באתר האינטרנט שלו. אם אינך יודע את המידות המדויקות של מנעול הצילינדר, תוכל גם לנסות לחפש באינטרנט את הוראות ההתקנה.

אם מנעול הדלת לא ננעל, נסה לסובב את המפתח שמחזיק אותו. בורג בודד אולי קל יותר לסובב, אבל זה עלול להרוס את המנעול. סוג של שני ברגים יחייב אותך לשחרר את הבורג ארבעה סיבובים. ברגע שהבורג רופף, אתה יכול למשוך את הצילינדר דרך הדלת. היזהר לא לפגוע במנעול בתהליך, שכן הבורג עלול ליפול בתוך הדלת ולפגוע בדלת.

כדי להחליף את הצילינדר, עליך להסיר את הבריח על ידי שחרור שני הברגים הממוקמים משני צידי המנעול. לאחר מכן, עליך להסיר את לוח הדלת על ידי משיכתו כלפי מעלה והחוצה. לאחר מכן, עליך להסיר את טבעת המתאם. טבעת המתאם קיימת רק על ידיות דלת בקוטר של 2 1/8 אינץ'.
צריכים להזמין מנעולן אמין ומקצועי באזור המרכז מנעולן יצאת צדיק בגבעתיים , מנעולן בחולון יצאת צדיק

הֲסָרָה המנעול

הסר את הברגים המחזיקים את מנעול הצילינדר ותוכל להתחיל להסיר אותו. לאחר מכן, אתה צריך למדוד את הגליל. יש למדוד מהקצה הקדמי של הגליל למרכז בורג השמירה, ולאחר מכן למדוד לחלק האחורי של הגליל. מנעול הצילינדר יהיה מנעול מפוצל, והמידות יהיו 90 45/45. ברגע שיש לך את המידות הנכונות, אתה יכול להתחיל להסיר את מנעול הצילינדר.

המפתח במנעול ממוקם בתוך צילינדר המפתחות. הצילינדר הישן ממוקם בצד שמאל של מתג הכניסה. כדי להגיע למתג המפתח, קדח חור בצד ימין של מחזיק הצילינדר. המפתח ייפול בקלות. משוך את הגליל הישן ימינה כדי לשחרר את הגליל הישן. תהליך זה עשוי להימשך מספר דקות. זה יכול להיות מסובך להסיר את הצילינדר הישן.

ראשית, הסר את טבעת החיזוק מהצילינדר. רכבים מסוימים אינם זקוקים לפירוק כדי להסיר את צילינדר המנעול. עם זאת, ברוב המקרים, תצטרך להסיר את לוח הדלת הפנימי לפני שתוכל להחליף את צילינדר המנעול. כדאי גם להימנע מביצוע משימה זו אם הדלת שלך לא מצליחה להיפתח. זה כנראה ידרוש עזרה של טכנאי מנוסה. לכן, אל תנסה להסיר את צילינדר המנעול אם אינך יכול לפתוח אותו!

בעזרת מברג, אתה יכול להחליק את הידית החוצה מהדלת. זה יאפשר לך להגיע לסיכות התמיכה. לאחר ששלפת את פיני התמיכה, תוכל להתחיל להסיר את התפס. המפתח עשוי להיות בתוך צילינדר המפתח. לחילופין, ניתן להסיר את כל הצילינדר. לבסוף, ייתכן שתרצה להחליף את הידיות אם המנעול נשבר. אם כבר ניסית את הטכניקות המתוארות בסעיף 1, אמור להיות לך קל יחסית להסיר אותה.

עֲלוּת המנעול

עלות החלפת מנעולים צילינדר תלויה בשאלה אם מנעול הדלת של הרכב שלך שבור או לא תקין. צילינדר המנעול הוא המפתח לאבטחת המכונית שלך. כאשר אתה מכניס את המפתח הנכון, הפינים ינועו יחד ויאפשרו לבריח הדלת להסתובב. אם הצילינדר ניזוק, עלות החלפת מנעול הדלת תהיה גבוהה מהרגיל. במצב כזה כדאי לפנות לעזרה מקצועית.

מנעולי צילינדר נמצאים במכוניות רבות וייתכן שיהיה צורך להחליף אותם לפחות פעם בכמה שנים. עלות התיקון תלויה בדגם ובייצור המכונית שלכם וברמת הבלאי. עלות החלפת מנעול הצילינדר מושפעת גם מהקילומטראז' שלו. מכוניות ישנות יותר נוטות להחלפות תכופות יותר של מנעול צילינדר. במקרה שאין לך כסף להחלפה יקרה, אתה תמיד יכול לשקול גישת עשה זאת בעצמך.

התהליך של החלפת מנעול צילינדר הוא די פשוט. זה בדרך כלל לוקח למכונאי מנוסה שעה עד שעתיים. עלות העבודה יכולה 50 ל 250 לא כולל עבודה לכל מנעול. אם יש לך ארבעה מנעולים, העלות הכוללת עשויה להיות בסביבות  ש"ח 275 עד ש"ח 500. מצד שני, מנעולן מקצועי עשוי לגבות מכם לפחות -150 ש"ח על שירות לא כולל הצלינדיר.
ב עבור החלפת מנעול צילינדר. הכל תלוי במורכבות התיקון. עם זאת, מנעולן מקצועי יכול לבצע את המשימה תוך זמן קצר.

עדיף להזמין איש מקצוע אם הרכב שלך הוא דגם יוקרתי. עלויות העבודה עבור החלפת מנעול צילינדר עשויות להגיע ל-700 החלפת מנעול צילינדר תלוי בסוג הדלת יש דלתות יקרות מאוד צלינדיר יקר מאוד הדלתות רגילות נע בין 50 ל 300 ש"ח  . עלות זו כוללת את העבודה והחלקים. ייתכן שתצטרך להסיר את כריות האוויר של המכונית שלך אם אתה לא מרגיש בנוח לעשות זאת בעצמך.
ייתכן שיהיה עליך להסיר גם מכשירים נגד גניבה. התקנים אלה עשויים לדרוש כלים מיוחדים כדי להסיר אותם. עם זאת, זה לא צפוי להשפיע על ערך המכונית שלך.

מפתח מחדש

החלפה מחדש של מנעול צילינדר היא פשוטה, אבל יכולה לקחת קצת זמן. יהיה עליך להסיר את צילינדר המנעול הישן ואת הפינים, ולאחר מכן להחליף אותו בחדש. עם זאת, לפני שתעשה זאת, תצטרך לוודא שיש לך את הכלי הנכון. בהתאם לסוג המנעול, ייתכן שיהיה עליך לרכוש כלי מיוחד לביצוע משימה זו. להלן חלק מהשלבים המעורבים.

מפתח מחדש של מנעול הוא תהליך פשוט, והוא גם משתלם מאוד. המרכיב העיקרי של מפתח מחדש של מנעול הוא סיכת מפתח, ואלה זולים יחסית. בהשוואה לעלות רכישת סט מנעול חדש, פינות המפתח לקישור חוזר הן פחות מכמה דולרים כל אחד. מפתח מחדש הוא פתרון מצוין לבעלי בתים בתקציב נמוך, מכיוון שרוב העבודה והחומרים לא עולים לכם כלום.

בעלי דירות ומנהלי נכסים רבים יפתחו מחדש את המנעולים של דירות או בתים חדשים כדי להבטיח שדיירים חדשים יוכלו לגשת לבניין מבלי לסכן את ביטחונם. בניגוד להחלפת מנעולים, מפתח מחדש מספק לבעלי בתים שקט נפשי. הליך מפתח מחדש הוא הרבה יותר זול ויבטיח שאבטחת הנכס שלכם לא תיפגע. אתה יכול גם לשמור את המנעולים המקוריים, אם אתה מעדיף. עם זאת, עליך לזכור כי הליך זה אינו מתאים לכולם.

אם אינכם בטוחים האם אתם זקוקים להחלפת מנעול, מנעול צילינדר המפתח מחדש הוא אופציה טובה. הוא יאפשר למנעולן לבחון את מצב המנעול ולקבוע האם ניתן לתקן אותו. מפתח מחדש יכול גם לחסוך לך כסף מכיוון שהוא חלופה משתלמת יותר להחלפת מנעול מלאה. זה יכול לשמש גם למספר מנעולים עם אותו מותג או חור מנעול.

בעיות אופייניות במנעול צילינדר

אם אתה צריך להחליף את מנעול הצילינדר שלך לדלת שכבר לא ננעלת, הנה כמה בעיות נפוצות שאתה עלול להיתקל בהן. אם הצילינדר תקוע והדלת לא ננעלת, סביר להניח שהבעיה נובעת מבורג פגום או רופף. אתה יכול לתקן בעיה זו בעצמך על-ידי הידוק הברגים המחזיקים את הצילינדר במקומו, או על-ידי מיקום מחדש של לוחית המכה כך שבריח נעילת הדלת מונח בצורה ישרה בתוך לוחית המכה.

צילינדר נעילת ההצתה שלך פועל בארבעה מצבים, כאשר הראשון שבהם פותח את ההגה. העמדה השנייה מפעילה את מערכת הדלק של המכונית ואת מחשב הרכב. המיקום הסופי מפעיל את המנוע. צילינדר מנעול הצתה לא תקין יכול למנוע ממך להתניע את הרכב, והבעיה יכולה להתקדם עד שהמפתח שלך לא יכנס יותר לצילינדר. להלן מספר תסמינים נפוצים וכיצד תוכל לדעת אם עליך להחליף את מנעול הצילינדר שלך.

המנעול העליון נראה משוחרר. הצילינדר כנראה קצר מדי והמרווחים בתחתית פגומים. המנעול משתמש בפקה מוזרה, מה שאומר שלטכנאי המנעולן שלך לא היה את המנעול המתאים שיתאים לצילינדר החדש שלך. בנוסף, הבריח לא יינעל, או נתקע. מנעולן המתמחה בתיקוני מנעולי שקע אמור לתקן את הבעיה שלך במהירות.

בעת החלפת מנעול צילינדר, ודא שיש ברשותך את כל החלקים הדרושים. מנעולים רבים עשויים ממתכת, מה שעלול לגרום לקפיצים להישבר. לדוגמה, אם הבריח שלך סדוק, אתה יכול להשתמש בגרפיט כדי לתקן את הבעיה. במקרים אחרים, זה יכול להיות לוחית השביתה. אם יש לך חלקים שבורים, מנעולן יכול להחליף חלקים אלה ולעזור לך לחזור לביתך או למשרד.
החלפת מנעול צילינדר

נושא הכתבה