אור מנעולן

החלפת מנעול לדלת אלומיניום

החלפת מנעול לדלת אלומיניום על ידי מנעולן היא אחד המקרים הנפוצים ביותר.

דלת האלומיניום פחות חשופה לנזק ואורך חיי המנעול ארוך יותר. ניתן להוזיל את עלות התחזוקה והתיקון על ידי החלפת המנעולים לאלומיניום.

דלתות אלומיניום זמינות במגוון צבעים, צורות, סגנונות וגדלים. הם גם קלים להתקנה שכן ניתן להתקין אותם ללא קידוח או חיתוך בקירות.

שלבים להחלפת מנעול לדלת אלומיניום

החלפת מנעול בדלת אלומיניום היא קלה לביצוע, אך עליכם לנקוט משנה זהירות כאשר עושים זאת בעצמכם. עליך להשתמש במסור חורים דו-מתכתי כדי לחתוך את החור לגוף המנעול. הקפד לנקב מראש את מרכז החור כדי שלא תפגע במשטח הדלת. לאחר מכן, הסר את המנעול והבורג מהבית. לאחר מכן, אתה יכול להבריג מנעול חדש.

כדי להחליף את מנעול הבריח, תחילה עליך להבריג את הרוזטה, כיסוי עגול בחלק העליון של הדלת. לאחר מכן, הסר את אום המשושה ואת ברגי הנעילה. ייתכן שיהיה עליך לשחרר את מנגנון נעילת הרוזטה כדי להסירו. לאחר הסרתו, הסר את הבריח ממנגנון נעילת ה-deadbolt. בעזרת מברג, הסר את הברגים המחזיקים את מנגנון הנעילה בריח. החלף את בורג הנעילה בחדש. זכור להסיר תחילה את לוחית ההנחיה.

לפני שתתחיל בהחלפת המנעול, תצטרך להסיר את הדיפון מהדלת. אתה יכול להסיר את הגזרה באמצעות מברג שטוח.
בנוסף למברג שטוח, ניתן להשתמש במברג פיליפס עם הראש בצורת צלב. הכנס את המברג השטוח לתוך החורים.
לאחר שתעשה זאת, תוכל להסיר את המנעול. כדי לאבטח אותו כראוי, בצע את השלבים בשלבים להחלפת מנעול לדלת אלומיניום.

כדי להתקין את המנעול על דלת אלומיניום, הסר תחילה את הישן. לאחר מכן, חבר את החדש לפי הוראות היצרן.
ודא שהמנעול החדש ולוחית הלחיצה מיושרים כראוי. לאחר מכן, סגור את הדלת כדי להבטיח יישור תקין של המנעול. כעת אתה מוכן להתקין את המנעול החדש על הדלת. הליך זה יכול להתבצע על ידי כל בעל בית או איש מקצוע.

סוגי מנעולים החלפת מנעול לדלת אלומיניום

ישנם סוגים רבים של מנעולי שקע פלדה לדלתות אלומיניום, כל אחד עם היתרונות שלו. לדוגמה, מנעולים מפלדה הם מאובטחים מאוד וניתן להשתמש בהם על דלתות שאינן חסינות לפריצה. הדבר נכון גם לגבי דלתות שאינן מתכתיות: מנעולי שקע מתכת מאובטחים מאוד, אך ייתכן שהמסגרת שאליה הם מותאמים לא כל כך יציבה. מסיבה זו, כדאי לוודא שמסגרת הדלת שלכם מוצקה וחזקה.

אם יש לך דלת אלומיניום, תרצה לרכוש מנעול עם גב גבוה. למערכות המנעולים הללו יש סטים אחוריים של 31/32", 1-1/8", ו- 1-1/2". הסט האחורי הוא המרחק בין הקצה המוביל של דלת חלון הראווה לקו האמצע של צילינדר מנעול הפלדה. כשאתה בוחר את מנעול הנעילה המתאים לדלתות האלומיניום שלך, תוכל לבחור אחד שתואם את האסתטיקה והבטיחות של הדלת שלך.

מנעולי שקע דורשים כיס בקצה הדלת ומארז מנעול. למרות שהם יקרים יותר ממנעולי דלת גליליים, הם מציעים חוזק ועמידות מעולים. מנעולי שקע נחשבים לחזקים ביותר מכל סוגי המנעולים, והם מושלמים עבור יישומים עתירי תנועה ושימוש לרעה. החלק הטוב ביותר במנעולי שקע הוא שהם קלים להתקנה ויכולים לספק רמת אבטחה מצוינת.

אם אתה מודאג לגבי האבטחה של דלת המרפסת שלך, שקול סט ידיות חיצוניות עם מפתח. לסטים האלה יש רווח לחתוך עבור ידית אגודל עם מפתח.
לאחר מכן ידית האגודל חודרת דרך החור בדלת ואל מנעול השקע. עם הכנסת מפתח, המנעול ייפתח. אתה יכול אפילו להשתמש בצילינדר ידית מפתח אם תבחר לעשות זאת.
שירותי מנעולנות אזור המרכז – מנעולן חולוןמנעולן ראשון לציון

סיבות מדוע מנעול נכשל בדלת אלומיניום

מנעולים מסוימים עלולים להיכשל מכמה סיבות. ייתכן שאין לו את הבריח הנכון או שהחלץ החשמלי יכול להיות תקוע בתוך הדלת.
המנעול עשוי גם לא להיות מיושר כראוי. סיבות אחרות כוללות כוחות מכניים פגומים, אספקת חשמל או חומר פיזי. לחות יתר או חלודה עלולים להשפיע על משקוף הדלת ועל המנעול. בריח "מתנדנד" יכול גם לגרום לכשל, מה שיוביל לתקלה שלמה במערכת הנעילה/שחרור.

חיווט לקוי יכול גם לגרום לכשל של מנעול. ייתכן שכבלים דקים יותר לא יוכלו לשאת מספיק כוח למנעול. כדי לגלות איזה כבל חלש, מדוד את המתח בנקודה שבה המנעול מתחבר לדלת. ספק כוח לגיבוי סוללה יכול לפתור בעיה זו ולהבטיח אספקת חשמל ללא הפרעה. אם הסגירה היא בדרגה נמוכה, החלף אותה בטוב יותר. בדיקת יישור דלת רגילה יכולה למנוע כל בעיה.

אם התפס תקוע, סביר להניח שזה התפס עצמו. כדי לפתור בעיה זו, החזק את ידית הדלת במצב פתוח ומשוך כדי לסובב את התפס. אם זה לא עובד, היעזר בבן משפחה או חבר כדי להחזיק את הדלת פתוחה ולסובב את הבריח. חזור על התהליך מספר פעמים עד שהתפס יתקבע. זה אמור לתקן את בעיית הבריח ולהפוך את הדלת שלך לאבטחה יותר.

ערכת תבניות התקנה עבור מנעולי שקע Adams Rite

ערכת תבנית ההתקנה של Adams Rite Deluxe היא כלי שימושי להתקנת מנעולים חדשים. יש לו את כל התבניות הדרושות להתקנת מנעולים, כולל תקלות חשמליות ומשוריינות. ערכת התבנית כוללת גם חומרה, כולל לוחות הגנה, תושבות הרכבה ומחוונים. באמצעות מערכת התבניות HIT-30, תוכל להתקין כל סוג של מנעול על דלתות האלומיניום שלך.

ערכת תבנית ההתקנה עבור מנעולי שקעים של Adams Rite לדלתות אלומיניום היא כלי שימושי המסייע למתקינים לחתוך ולהתאים במדויק את המנעול. הערכה כוללת גם מפתח אלן וכפפות ארוכות שרוולים, שיהיו חיוניים בעת חיתוך אלומיניום. ערכת תבנית התקנה זו מכילה גם שתי לשוניות הרכבה להתאמה מאובטחת ושוטפת. לערכת התבניות יש גם הוראות מפורטות להרכבת מכלול הדלת ומנעול-השקע.

ה-Adams Rite MS1850 deadbolt תואם לרוב סוגי דלתות האלומיניום. הכנת דלת זו זהה לזו המשמשת עבור תפסים מסדרות 4900 ו-4510.
לפני התקנת התפס החדש, ודא שהמתקן האחורי של הבריח וההכנה לדלת זהים. ודא שהמתקן האחורי זהה לצילינדר של הבריח.

ערכת תבנית ההתקנה עבור מכשירי שקע של Adams Rite לדלתות אלומיניום כוללת הוראות שלב אחר שלב כיצד להתקין אותן בצורה נכונה. חשוב לבחור את הסט האחורי הנכון מכיוון שבחירה בסט האחורי הלא נכון עלולה לגרום לצרות ואף עלול לגרום נזק לדלת עצמה. האיורים מראים כיצד להתקין את הבריח המתוק 4590. אם אתם מתכננים להתקין מכסה חשמלית, תצטרכו לכסות את החריץ כך שהדלת לא תיחסם על ידי השביתה החשמלית.

ניקוי דלת אלומיניום

לפני שתוכל להתחיל לנקות דלת אלומיניום, תצטרך לשטוף אותה כדי להסיר לכלוך או לכלוך.
לאחר מכן, תצטרכו להשתמש בספוג רטוב לניקוי דלת האלומיניום, תוך הקפדה על כניסה לסדקים וחריצים. אם אתה מוצא את העבודה קשה מדי, אתה יכול להשתמש במברשת קרצוף. ניתן להשתמש גם בחומר ניקוי על בסיס ממס לדלתות אלומיניום, אותו ניתן לרכוש בחנות לחומרי בניין. הקפד לעקוב אחר ההנחיות בקפידה וללבוש משקפי מגן או כפפות. אם אינך מוצא אף אחד מהמוצרים הללו, אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי ידידותי לסביבה ומתכלה.

אם כבר הסרת את המנעול, תוכל להתחיל בניקוי מסגרת האלומיניום של הדלת. לשם כך, ערבבו מים חמים עם כמות קטנה של סבון כלים.
טבלו מטלית מיקרופייבר בתמיסה ושפשפו אותה ביסודיות, החל מהחלק העליון לתחתית הדלת. כדי להימנע משריטת האלומיניום, הקפד לא להשאיר את הקצף על הדלת. לאחר מכן, השתמש בצינור מים בלחץ גבוה כדי לשטוף את עודפי הסבון.

לאחר שטיפת מסגרת החלון, ניתן להשתמש בסודה לשתייה ומיץ לימון לניקוי משקוף דלת האלומיניום. הקפידו לתת למשחה להתייבש לחלוטין, כי האלומיניום עלול להישרט בקלות. לאחר שתסיימו, תוכלו להשתמש במטלית לחה או בספוג כדי לנגב איתם את המסגרות. מסגרות אלומיניום יתייבשו לאט יותר מאלו של מתכת, אז היו סבלניים בזמן שהדלת מתייבשת.

לאחר התקנת הדלת החדשה, יש להסיר את דלת האלומיניום הישנה. סביר להניח שיהיה לו איטום סביב המסגרת שלו, אז תצטרך להסיר אותו. השתמש במגרד או בסכין כדי להסיר את הקליפה. אם האיטום קשה מדי להסרה, אתה יכול להשתמש באקדח חום כדי לרכך אותו. אתה יכול גם להשתמש במסור עגול כדי לחתוך את הדלת הישנה ולמחזר אותה.
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

נושא הכתבה