אור מנעולן

החלפת מנעול לדלת פלדלת

אור מנעולן מומחב החלפת מנעול לדלת פלדלת לכל הסוגים במחירים משתלמים.
אם אתם זקוקים למנעול חדש, אך אינכם יודעים כיצד להתקין בריח או להחליף מנעול צילינדר בדלת פלדלת, תוכלו לעקוב אחר השלבים במאמר זה.
לפני שתתחיל, קרא את הדרישות של מנעול בריח, כדי שתוכל לוודא שהוא מתאים כראוי. אם אתה מתקין מנעול מסוג מנוף, תצטרך לדעת באילו ברגים להשתמש כדי לגרום לגוף המנעול להתאים כהלכה.

התקנת מנעול בריח על דלת פלדלת

השלב הראשון בהתקנת מנעול בריח הוא הכנת הדלת. כדאי למדוד את מידות הדלת ולסמן את החורים בהתאם. לאחר שקבעתם את מיקום החורים, תוכלו לקדוח אותם באמצעות מסור חורים. השתמש בביט בגודל 7/8 אינץ' כדי ליצור חור שישה אינצ'ים מעל ידית הדלת. אתה יכול גם להשתמש במעצור דלת כדי לאבטח את הדלת במקומה.

כדי להתקין מנעול בריח על דלת, סמן תחילה את מיקום לוחית הפנים. לאחר מכן, סובב את מסגרת הדלת כדי ליישר את חורי ההרכבה. השתמש במקצת 7/8 אינץ' כדי לקדוח על נקודות המגע ולחורר את החורים שמסביב. לאחר מכן, הנח את לוחית החבטות מעל החורים הקדוחים. הברג את המנעול לדלת. כאשר לוחית המכה נמצאת במקומה, התקן את הבריח ו לוחית פנים.

כדי להתקין מנעול בריח, תחילה עליך למדוד את מידות לוח החזית של הדלת. לאחר מכן עליך לקדוח בו חור. אתה יכול להשתמש באיזמל כדי ליצור את החור לבריח. היזהר לא לקדוח יתר על המידה או לעשות את החור קטן מדי. כדי לוודא שה-deadbolt מותקן כהלכה, בדוק אותו על ידי שפשוף קצת שפתון על קצה הסיכה. לאחר מכן, סגור את הדלת וסובב את המנעול. מיקום הבריח יהיה גלוי על המשקוף. כדי למנוע זאת, התקן את לוחית המכה מעל הסימון או המתאר שמציגים את בריח הדלת.

אם אינכם בקיאים בהתקנת מנעולי בריח בדלתות פלדלת, תוכלו לרכוש ערכת התקנת בריח שיכולה לחסוך לכם זמן ומאמץ.
הוא מכיל כלים להתקנת מנעולי בריח על דלתות פלדלת ומגיע עם תבניות לדלתות עץ ומתכת כאחד. בנוסף לאלה, הוא כולל ביט נתב ומשורי חורים Bi-Metal. הוא מכיל גם תבניות של לוחות ציר ובורג.

החלפת מנעול צילינדר בדלת פלדלת

כדי להחליף מנעול צילינדר בדלת כניסה מפלדלת, הסר תחילה את הציר, שנמצא בקצה הדלת.
מברג שטוח צריך להיכנס לחור, מתחת ללשוניות שמחזיקות את הצילינדר במקומו. לאחר מכן,
דחוף את הצילינדר החוצה מהבית. בהתאם לסוג המנעול, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הצילינדר. אתה יכול לעשות זאת בעצמך, אך הקפד לא להשתמש בכוח, שכן פעולה זו עלולה להזיק לצילינדר לצמיתות.

באמצעות מברג ומברג שטוח קטן, ניתן להסיר את הפינים המאובטחים באמצעות הצילינדר.
שיטה זו תעבוד גם אם אין לך את מפתח הצילינדר.
כעת, אתה יכול להשתמש במברג כדי ליישר את הפיקה והזרוע של המנעול. לאחר שעשית זאת, תוכל להסיר את המנעול מלוחית הדלת. לאחר הסרת המנעול מהדלת, ניתן להחליף את המנעול בחדש.

כאשר צילינדר מנעול דלת רופף, זה הופך את נעילת הדלת לטרחה. אם זה יקרה, זה עלול להשאיר את הדלת לא נעולה, מה שעלול להשאיר אותך תקוע בחוץ. כדי לתקן את הבעיה, אתה יכול לשחרר את בורג ההגדרה, שמחזיק את לוח הפנים במקומו. עם זאת, אם אין לכם את הכלים או הידע המתאימים, תוכלו לקרוא למנעולן שיתקן עבורכם את מנעול הדלת.

לאחר הסרת הצילינדר הישן, עליך למצוא את החדש מתחת לישן. לאחר שתסיר את הישן, עליך להסיר את הידית או הכפתור כדי לגשת לצילינדר.
עליך להסיר גם את גזע מחוון הנעילה, המחובר לפנים הבריח. לאחר מכן, קח את הצילינדר הישן למנעולן,
אשר יפתח אותו עבורך מחדש. למרות שהליך זה אינו קשה מדי, עליך להשתמש במפתח אלן חדש כדי לאבטח את החדש.

התקנת מנעול מסוג מנוף על דלת פלדלת

לפני התקנת המנעול או החלפת מנעול לדלת פלדלת יש למדוד את גודל הדלת ופתיחתה.
לאחר מכן, יישר את הידית ואת הציר כדי לוודא שהם מיושרים. אם אתה משתמש במנעול בעל שני חלקים, ודא שהיחידה מחוברת היטב לשני צידי הדלת.
לאחר מכן, אבטח את המנעול באמצעות ברגים. אם אתה משתמש במנעול מנוף, ודא שהבריחים עוברים דרך קצה הדלת.
לאחר מכן, חבר את לוחית הבריח לצד השני של הידית באמצעות ברגים.

חוקי בנייה רבים נועדו להבטיח את שלומם של דיירי מבני ציבור.
קודים אלו התפתחו כדי להבטיח נגישות לאנשים עם מוגבלויות, לספק מוצרי בנייה בני קיימא ולחזק מבנים מפני אירועי סופות רוח קשות וכוחות פיצוצים.
בעוד שהדרישות המדויקות של קודים אלה משתנות לפי תחום שיפוט, הדרישות הבסיסיות למנעולים דומות.
הנה כמה דברים שכדאי לדעת על התקנת מנעול מנוף על דלת פלדלת.

כדי להתקין מנעול מנוף על דלת פלדלת, יש למדוד את המרחק בין הידית לצילינדר המנעול.
המרחק הוא המרחק ממרכז חור צילינדר המנעול. חורי הכיסוי החלופי ממוקמים במרחק של כחצי סנטימטר מצילינדר המנעול.
בנוסף, כדאי להקפיד לציין באיזה צד צירי הדלת. דלתות ימין, למשל, נעות ימינה.

אם אתה עשה זאת בעצמך, התקנת מנעול מסוג מנוף על דלת מתכת היא קלה לביצוע. פשוט עקוב אחר ההוראות למטה,
ותהיה בדרך לדלת יפה. אל תשכח לקחת מידות מתאימות! בהחלפת מגן יש לוודא שהוא מתאים לחור ולא חופף לקיים.

דרישות למנעול בריח

כדי להתקין מנעול בריח על דלת פלדלת או לבצע החלפת מנעול לדלת פלדלת תיקון מנעולים, יש להקפיד על הוראות היצרן, לרבות סימון החור לבריח בדלת. החור צריך להיות במרכז בקצה הדלת, כ-6 אינץ' מעל ידית הדלת. לאחר סימון החור במרצע, קדחו את חור הקנה בעזרת מסור חורים לפי מפרט היצרן. הקפד להשתמש במקדחה בגודל 7/8 אינץ'.

ליתר אבטחה, כדאי להתקין מנעול בריח עם עיטור חיצוני. בניגוד למנעול בריח עם עיטור פנימי, בריח חד צדדי נזרקים מהצד הפנימי. הם משמשים בדרך כלל על דלתות עם חור רדוד. אחת הדרכים להבטיח אבטחת מנעול בריח היא לתת עותקים של המפתחות לאנשים מהימנים, כגון שומרי בית, עובדי חנות וכן הלאה. אבטחה אמיתית מגיעה משמירת רק כמה עותקים של המפתח איתך, ומתן אותם רק לאנשים שאתה סומך עליהם.

כאשר אתם רוכשים בריח חדש, כדאי לקחת בחשבון את עובי הדלת. החור צריך להיות לפחות שלושה סנטימטרים בעומק. כדי לקבל את המידה הנכונה, כדאי לקחת גם את המידות של הדלת והמשקוף. המנעולן יעזור לכם להתאים את הבריח לדלת הנכונה. הקפד לבחור מנעול עם לוחית שביתה מתכת וברגים בגודל שלושה אינץ'.

בין מנעולי הבריח הטובים ביותר לדלת פלדלת הם אלו העשויים מנירוסטה.
הם כוללים סיכת פלדלת מוקשחת ושושנת ליבת פלדלת כדי לעמוד בפני מקדחים ומחיצים. סוג זה של מנעול מדורג שני על ידי ה-ANSI, מה שהופך אותו לאחד מהבריחים המאובטחים ביותר לבתים. מנעול בריח טוב יכול להגן על בית או נכס מסחרי מפני פורצים ומשודלים.

חומרים הדרושים להתקנת מנעול

השלב הראשון בהתקנת מנעול בריח על דלת מתכת הוא הכנת הדלת. משימה זו דורשת כמה כלים ומקדחה. כדי להתחיל, עליך לקדוח את החור בקצה הדלת שבו אתה רוצה להתקין את הבריח. עליך לסתום את החור בלוח הפנים כך שיתאים לחור בקצה הדלת. תזדקק למקדחה בגודל 1/8 אינץ' ומאזמל בגודל אינץ' אחד. יצירת החור בלוח הקדמי, אתה יכול להתקין את הבורג לתוך הבריח.

לאחר שיהיו לכם את הכלים והחומרים הדרושים, תוכלו להתחיל בהתקנת המנעול על דלת הפלדה. אתה צריך למדוד את החור ולוודא שה-deadbolt החדש יתאים כראוי. למדידת רוחב הדלת ניתן לבצע מידות מקצה הדלת ועד למרכז המנעול הקיים. לאחר שקבעתם את המידות, השתמשו בתבנית כדי לחתוך את החור. אתה יכול לקנות אחד באמזון או בחנות לחומרי בניין מקומית.

לאחר שחתכת את החור, תצטרך להתקין את מנגנון ה-deadbolt. תצטרך גם להתקין את קטע המפתחות. ייתכן שתרצה ששותף יחזיק את הדלת בזמן שאתה מתקין את הברגים. עבור ברגים ארוכים, אתה יכול להשתמש במברג חשמלי או ידני. זכור לא להדק יתר על המידה את הברגים מכיוון שהדבר עלול להשפיע על ביצועי הבריח.

לפני קידוח החורים, עליך לסמן את המיקום על הדלת שבו יוכנס הבריח. באופן אידיאלי, זה צריך להיות ממוקם בערך שישה סנטימטרים מעל ידית הדלת. אם הדלת נמצאת בצד, השתמש במקדחה בגודל 7/8 אינץ'. החור צריך להיות בעומק של כשני סנטימטרים וחצי. לאחר קדיחת החורים, הדק את לוחית החזית ואת מנגנון הבריח לדלת.

החלפת מנעול לדלת פלדלת

נושא הכתבה