אור מנעולן

תיקון מנעול כספת עליון

מאמר זה עוסק תיקון מנעול כספת עליון וכיצד להחליף חוגה, קומבינציה או מנעול אלקטרוני. אם נעלתם את עצמכם מחוץ לכספת, תוכלו לבצע את ההוראות הפשוטות האלה כדי לקבל חזרה גישה. אם אינך בטוח כיצד להמשיך, נסה ליצור קשר עם טכנאי כספות מוסמך שיעזור לך. טכנאי מוסמך יוכל לקבוע אם מנעול כספת עליון נשבר, ולהציע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

שירותי תיקון מנעול כספת עליון

כאשר מנעול כספת נשבר, אתה עלול לחשוב שאתה צריך להחליף אותו. עם זאת, תחילה עליך להיות בטוח לדעת איזה סוג של מנעול יש לך לפני שתנסה לתקן אותו. לחלק מהכספות יש מנעולים מסורתיים עם מפתחות, וייתכן שיהיה קל להחליף את המנעול על ידי הסרת המנעול הישן והרכבת החדש. עם זאת, אם אתם מנסים להחליף את המנעול בכספת דיגיטלית, אולי כדאי לכם לקרוא לאיש מקצוע שייכנס ויתקן עבורכם את הכספת.

במקרים מסוימים, מנעול הכספת עשוי להיות ללא תיקון, וייתכן שתצטרך להחליף את כל המנעול. כדי לברר איזה סוג של מנעול כספת אתה צריך, התקשר למנעולן. המנעולן יכול לספק לכם הצעת מחיר בהתאם לסוג הכספת שברשותכם. עם זאת, סביר להניח שיהיה זול יותר להחליף את המנעול בכספת אם ניתן לתקן אותו. הנה כמה טיפים שיהפכו את התהליך לפשוט ככל האפשר.

חוזק המנעול בכספת תואם ישירות לרמת האבטחה שהוא מציע. מנעול פגום עלול לחשוף את חפצי הערך שלך לגניבה או ונדליזם. לכן חיוני להחליף את המנעול כאשר הוא ניזוק. מנעולן יכול לתקן את המנעול, כדי להבטיח שחפצי הערך שלך יישארו בטוחים ומאובטחים. ה-NGCL ממליצה לקרוא למנעולן אם אינך יכול להתמודד עם התיקונים בעצמך.

מלבד החלפת המנעול, ניתן גם לתחזק את הכספת בתחזוקה שוטפת. תחזוקה שוטפת של כספת עליונה תגדיל את תוחלת החיים הכוללת של המנעול, ותמנע החלפה תכופה. לכספת בעלת אבטחה גבוהה דלת כבדה שעלולה למשוך את הצירים ולגרום להם להיות מועדים להיקרע. על מנת למנוע זאת, יש לסגור את הדלת לפני סגירתה.

החלפת מנעול חוגה

אם אי פעם היית מתוסכל מהכשלון של הכספת שלך להיפתח, אתה לא לבד. מנעולי חוגה הם אחד מסוגי המנעולים הקלאסיים ביותר שקיימים, והם עמידים בפני הפסקות חשמל, חומרה שבורה ואלקטרוניקה באגי. אתה יכול גם לשנות את ערכת הצבעים כדי להקל על הראייה, והם עמידים להפליא, כך שאתה יכול להיות בטוח שחפצי הערך שלך בטוחים ומאובטחים.

אם יש לך כספת עליונה, ייתכן שתצטרך להחליף את מנעול החוגה כל כמה שנים. למנעולי חוגה יש תהליך הגדרת שילוב מורכב שיכול להיות מסובך לעקוב. עם זאת, על ידי ביצוע הטיפים שלנו, תוכל להחליף את המנעול של הכספת שלך בעצמך. הצעד הראשון הוא לקבוע את סיבת הנעילה, שהיא חצי מהקרב. לאחר שקבעתם זאת, השלב הבא הוא לזהות איזה שילוב חוגה גורם לתקלה במנעול.

אם המנעול האלקטרוני אינו פועל יותר, ניתן להחליף אותו במנעול ידני. אתה יכול למצוא מנעול ידני לרוב הכספות המובילות בשוק האמריקאי. קל להחליף את לוח המקשים מכיוון שרוב המנעולים הרשומים ב-UL נועדו להתאים לטביעת רגל סטנדרטית של "מודול קסם". כספות אחרות עשויות לדרוש שינוי מסוים כדי להתאים למנעול. לאחר השינוי, המוצר המוגמר ייראה כאילו הותקן במפעל.

כדי להחליף את נעילת החוגה, תחילה עליך להסיר את הסוללות הישנות בתוך הכספת. עליך למשוך אותם בעדינות מהתא, ולאחר מכן להכניס את החדשים למקלדת ולטרמינלים. אם אינך בטוח באיזה סוג מפתח שינוי אתה צריך, אתה יכול לשאול את המפיץ שלך. ניתן לקנות מפתח חדש באינטרנט. ודא שהוא עובד עם הדגם של הכספת העליונה שלך. אם אתה צריך מפתח חלופי, אתה יכול למצוא אותו במדריך המקוון של מפיצים מורשים.

החלפת מנעול קומבינציה תיקון מנעול כספת עליון

אם הכספת שלך איבדה את מנעול השילוב שלה, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותה. החלפת מנעול קומבינציה היא די קלה, אך תחילה עליך לוודא שיש לך את סוג המנעול החלופי המתאים לכספת שלך. מכיוון שכל הכספות אינן עשויות אותו הדבר, ייתכן שלא תוכל פשוט להחליף את המנעול המשולב מדגם אחד לאחר. תצטרך להכיר את הדגם של הכספת שלך וכיצד היא פועלת כדי לוודא שיש לך את התחליף הנכון.

כדי להחליף את מנעול השילוב במנעול כספת עליון, בצע את השלבים שלהלן. תצטרך מפתח שינוי. לשם כך, הכנס את מפתח ההחלפה דרך חור המנעול. הקפד להכניס את המפתח במלואו, ולאחר מכן סובב את החוגה לשמאל ולימין כדי לאפס את השילוב. לאחר שעשית זאת, כעת תוכל לסגור את הכספת. ברגע שאתה בטוח שהחלפת בהצלחה את מנעול השילוב, כעת תוכל לבדוק אותו.

לאחר מכן, החלף את החוגה בידנית או חשמלית. על מנת להחליף מנעול קומבינציה יש צורך בגישה לכספת. לוח המקשים של הכספת יוסר. ה-relocker צריך להישאר בכספת כדי למנוע פגיעה בחוגה. אם דפקת בטעות את החוגה, ייתכן שלא תוכל לפתוח את הכספת. אם אינך בטוח כיצד להחליף את החוגה, פנה לתיקון כספות.

הסר את בית לוח המקשים ממשטח ההרכבה. נתק את המחבר ממסופי הסוללה. לאחר הסרת הבית, החלק את המפתח החדש לתוך המנעול. עליך להשתמש ב-3 קבוצות של מספרים. נסו להימנע משימוש במספרים 0 עד 20 ו-5 מכיוון שהם עשויים שלא לקבל את הקוד החדש. זכור להשתמש בקוד המאסטר בן שש הספרות כדי להבטיח שבחרת מנעול קומבינציה שעובד.

החלפת מנעול אלקטרוני

החלפת מנעול אלקטרוני בכספת איכותית עשויה להיות לא קשה כמו שנדמה לך. ראשית, תצטרך להסיר את המנעול הישן. לאחר מכן, תצטרך להרכיב את המנעול החדש בשקע המנעול של הכספת. מנעולים מסוימים זמינים ישירות מהיצרן, בעוד שאחרים זמינים אצל מפיצים מקוונים בעלי מוניטין. זהה את סוג המנעול שאתה מחליף לפני שתתחיל.

אפשרות נוספת היא להחליף את המנעול האלקטרוני במנעול ידני. ברוב הכספות האיכותיות מתוצרת ארה"ב, קיימת טביעת רגל של "מודול קסם". לאחר מכן, אתה יכול בקלות להחליף מנעול ידני או חשמלי עבור המקור. ייתכן שיהיה עליך לבצע שינויים קלים בכספת המקורית, אך המוצר המוגמר ייראה בדיוק כמו שהותקן על ידי המפעל. אם יש לכם כספת איכותית, תוכלו אפילו להחליף את המנעול האלקטרוני במנעול ידני.

אם המנעול אינו מקבל קוד חדש, אתה יכול להסיר את הישן על ידי הוצאתו מנקודות הסוללה. לאחר מכן, תוכל להחליף את הישן בחדש על ידי ביצוע אותם השלבים לעיל. תזדקק לסוללת 9 וולט אלקליין. לאחר שהחלפתם את הסוללה הישנה, ​​כדאי לבדוק את המנעול האלקטרוני של הכספת מספר פעמים כדי לוודא שהוא עובד.

רוב המנעולים האלקטרוניים עובדים עם סוללות וכוללים מערכת התראות שתתריע כאשר הסוללה מתרוקנת. קוד ביטול או קוד איפוס זמין כדי לעזור לך לקבל גישה למקרה שתשכח את השילוב שלך. כך תוכלו לחזור ולצאת מהכספת שלכם במהירות. החיסרון היחיד הוא שאתה עלול להיות נעול לזמן קצר אם אתה מאבד את הסוללות. אבל, זה שווה את זה בשביל השקט הנפשי.
אור מנעולן מומחה תיקון מנעול כספת עליון ללא נזק 100% אמינות יחס אישי לכל לקוח תשלחו תמונה או סרטון קבלו את המחיר הטוב ביותר.

קבלת תחליף מיצרן כספות

הכספת שתרכוש עלולה להיות פגומה.
אם תגלה בעיה בכספת, ייתכן שתוכל לקבל תחליף מהיצרן. עם זאת, זה אולי לא תמיד קל. Steelwater Gun Safe

s מציעה תחליפים. הם אפילו יחזירו את מחיר הרכישה המקורי אם הכספת פגומה. עם זאת, זכור שיצרנים מסוימים יחליפו את הכספת רק אם היא פגומה. כדי למנוע אי נוחות, קרא בעיון את אחריות היצרן.

לרוב הכספות יש אחריות מוגבלת. 
בדרך כלל, אחריות זו מכסה פגמי חומר וביצוע וכן מכסה נזקי שריפה ופריצה.
חלק מהחברות מציעות גם אחריות לכל החיים. אבל אחריות זו חלה רק על כספות הנמכרות בארה"ב ובקנדה. ייתכן שלא תוכל להשיג תחליף אם תשנה את הכספת בכל דרך שהיא. ודא שמילאת את כל ההוראות בעת התקנת כספת, כולל הוראות ההתקנה.

יצרני כספות מקצועיים רבים יחליפו את הכספת שלכם בחינם אם היא נפגעה בשריפה. אבל אם אינך בטוח אם תחליף יהיה בחינם או לא, צור קשר עם היצרן לפני שאתה צריך אחד. זכור לשמור עותק של הקבלה שלך, תאריך רכישת הכספת ואת הדגם והמספרים הסידוריים. זה גם מועיל להשתמש בחברת שירותים מוכרת. כך, אתה יכול לקבל את ההחלפה ללא כל טרחה.

ייתכן שחלק מהאחריות לא יחולו על פריטי שריטות ושקעים שנרכשו מחנות אאוטלט. 
האחריות של Hollon Safe מכסה את הרכיבים הדיגיטליים ואת העבודה בכספות שלה. אם רכשת את הכספת שלך מהיצרן, תוכל לקבל תחליף שתהיה בעל מפרט זהה לכספת המקורית שלך. חלק מהחברות מציעות אחריות לשנה בלבד על המוצרים שלהן. Hollon Safe, לעומת זאת, מציעה אחריות לשנתיים על הרכיבים הדיגיטליים שלה. ללא קשר לחברה ממנה אתה רוכש את הכספת שלך, Hollon Safe מספקת את האחריות האיכותית ביותר על המוצרים שלה.

נושא הכתבה