אור מנעולן

תיקון מנעול לדלת עץ

ארו מנעולן מומחה תיקון מנעול לדלת עץ החלפת מנעול תיקון ללא נזק יחס אישי לכל לקוח שירות מקצועית ואדיבות אם מאות לקוחות מרוצים.
כיצד לתקן מנעול לדלת עץ אם לדלת העץ שלכם יש מנעול לא תקין, תוכלו לתקן זאת בעצמכם. להלן כמה מהבעיות הנפוצות שעלולות להתרחש. כמו כן, למד על שגרות תחזוקה, כיצד להשתמש בספריי מנעול לתיקון הבעיה וכיצד להחליף צילינדר מנעול רופף. בצע את השלבים הבאים ואתה אמור להיות מסוגל לתקן את הבעיה תוך זמן קצר. לאחר שסיימתם, תוכלו לצבוע את הדלת ולאבטח אותה כמו חדשה.

סיבות נפוצות תיקון מנעול לדלת עץ

בעלי בתים רבים אינם מבינים את ההשפעה שיכולה להיות לשינוי מזג האוויר על מנעולי הדלתות שלהם. שינויים במזג האוויר יכולים לגרום למשקוף העץ והתפסים שלך להזיז מישור. מנעול דלת לא מיושר יכול להקשות על פתיחת הנעילה והסגירה. לא רק שזה לא בטוח, זה גם משאיר את הבית או המשרד שלך פגיעים לפורצים. כדי להימנע מבעיות אלה, זכור כמה מהגורמים הנפוצים הללו. להלן שלוש סיבות נפוצות למנעולים פגומים לדלתות עץ.
אחד הגורמים השכיחים ביותר למנעולים פגומים לדלתות עץ הוא תנועת הדלת. בעיה זו יכולה להתרחש כאשר משקוף הדלת שלך משתנה עם הזמן או שהבסיס שלך מתיישב. זה יכול לקרות גם כאשר הדלת מעוותת, מה שגורם ללוחיות הפגיעה לבלוט החוצה. כדי לתקן בעיה זו, יישר מחדש את לוחית הלחיצה כך שהיא לא תידבק יותר או תהיה לא מיושרת. אם אתה מגלה שהדלת עדיין נשארת תקועה במצב פתוח, אתה יכול לקצץ אותה ולנסות שוב.

החלפה תיקון של מנעול דלת מעץ

מפתחות לא מיושרים יכולים גם לגרום למנעול להפסיק לפעול כראוי. יש אנשים שיצטרכו ליישר מחדש את הדלת על ידי הידוק הידיות או הצירים. במקרים אחרים, ייתכן שיהיה צורך להחליף את הדלת לחלוטין. אם אתה חושד שבעיה זו היא הסיבה למנעול תקול, עליך לפנות למנעולן מקצועי. ללא קשר לסיבה, מנעולים פגומים יכולים להיות סימן לבעיה חמורה יותר.

צירים ובריחים פגומים עלולים גם לגרום למנעול להפסיק לפעול כראוי. הצירים עלולים להיות לא מיושרים או שהתפס עשוי להיות כפוף, מה שמונע ממנו לפעול כראוי. בהתאם לגורם, ייתכן שיהיה עליך למקם מחדש את לוחית ההתקלה או לכוונן את הבריח לפני שאתה קורא למנעולן. סיבה נפוצה נוספת למנעולים פגומים לדלתות עץ היא שלחות מחורף לח עלולה לקפוא בתוך המנעול, ולגרום למפתח להיכנס ולצאת ממנו.

צירים פגומים יכולים להיות סיבה נוספת למנעולים פגומים לדלתות עץ. הם עלולים לגרום לדלת לא להיסגר כראוי או לא להיפתח כלל. אם אתה חושד שזו הסיבה למנעול התקול שלך, אתה יכול לתקן את הצירים או להחליף אותם לגמרי. בעת החלפת צירים, הקפידו לבחור ברגים שאורכים סנטימטר מהישנים. ברגים ארוכים יותר אלה יישבו בחורי הצירים הישנים בצורה מאובטחת, ויספקו תנודות דלת חלקות יותר.

שגרות תחזוקה

תחזוקה שוטפת חשובה למנעולי דלתות עץ. ללא קשר לגילם, הם עלולים להיות שבירים או אפילו בלתי שמישים לחלוטין אם לא מטפלים בהם כראוי. אחת השגרות הבסיסיות ביותר היא לשמן אותן. בהתאם לסוג שלהם, זה יכול להיעשות פעם בשנה. בדרך כלל, עדיף חומרי סיכה יבשים. כמו כן, יש להתאים את הסגירה עבור גב, מהירות נעילה ותנופה.

בניגוד לרכיבי מנעול אחרים לדלתות, שימון מנעולי דלתות חיוני לביצועים מיטביים. מנעולנים ממליצים לא להשתמש במוצרים מבוססי נפט. במקום זאת, חומרי סיכה גרפיט או שמנים יבשים הם בחירה טובה. אתה יכול גם לעיין בהוראות היצרן. בדרך כלל, יש לרסס חומר סיכה לתוך פתח המפתח, ומומלץ לעשות זאת פעם בשנה. קצת הולך רחוק.

שגרות בסיסיות אחרות כוללות החלפת ברגים שבורים או רופפים, ובדיקת המסגרות ולוחיות הפגיעה. חוסר יישור הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכשל במנעול. עם זאת, זה יכול להיגרם גם מהתקנה לא נכונה. לדוגמה, לדלת עשויים להיות רווחים בצדדים ובחלק העליון שהם פחות מרבע אינץ'. בסופו של דבר, התקנה ותחזוקה נכונים ישמרו על הדלת שלכם במצב מושלם. לאחר שהשלמת את המשימות הללו, הגיע הזמן להחליף את המנעול שלך.

בדיקה והידוק קבוע של לוחית השביתה היא שגרה חשובה למנעולי דלת מעץ. התפס עשוי להיות נמוך מדי או מוגבה, מה שמקשה על הסגירה. בדוק והדק גם את הברגים בצירים. לוחית מכה רופפת עלולה גם לגרום לדלת לצנוח. ניתן לתקן זאת בקלות על ידי התאמת לוחית השביתה. בסופו של דבר, תמצא מנעול חדש שיעבוד בצורה מושלמת.

שימוש בספריי מנעולים לתיקון מנעול לדלת עץ

למרות נחיצותו, מנעולים יכולים לעתים קרובות להיות מטרידים. ראשית, הם יכולים להיות דביקים. שנית, דלתות שלא הותקנו כהלכה עלולות לגרום למנעול לא לפעול כראוי. באופן אידיאלי, הפערים צריכים להיות לא יותר מרבע אינץ'. למרבה המזל, ישנן דרכים לתקן את הבעיות הללו, כמו גם למנוע אותן מלכתחילה. שימוש בספריי מנעולים יכול לעזור לכם לפתור בעיה זו ולהחזיר את הדלת למצב תקין.

חומר סיכה יבש הוא בחירה טובה לתיקון מנעול דלת עץ. הוא פועל כמסיר שומנים ופועל גם לדחיית מים. לאחר החלת WD-40, עליך לנקות היטב את המנעול כדי להסיר שאריות. אם זה לא עובד, כדאי לשקול להחליף אותו. זה יכול גם לעשות הבדל אם הבריח תקוע בגלל מנגנונים פנימיים שבורים, כמו לוחות תקועים או לא מיושרים.
עבור מפתח עקשן, השתמש ב-WD-40. זה יכול לשחרר את המפתח התקוע. אם המפתח נשבר, תזדקק לחולץ מפתחות. כך גם לגבי שימון מנגנון הנעילה באבקת גרפיט. עם זאת, הקפד להשתמש בחומר סיכה יבש העשוי מגרפיט אמיתי, שכן שמן מושך לכלוך ופסולת אחרת.

תיקון מנעול לדלת עץ זול מהיר

אם אתה מחפש לתקן מנעול דלת עץ, עליך לוודא שיש לך את המידות הנכונות.
כאשר אתה מודד את אורך המנעול, אתה צריך למדוד את הרוחב מהקצה החיצוני לחור הבורג באמצע.
אם חומר הסיכה מגיע למרחק הזה, תוכל לרכוש את הצילינדר הנכון. שימוש בספריי מנעולים הוא רעיון טוב אם אתם מחפשים פתרון שלא יפגע בדלת ויגרום לה לבעיות נוספות.

ספריי מנעולים הוא אופציה מצוינת לתיקון דלת עץ. גרפיט אבקת הכלול בתוכו ישמן את מנגנוני הנעילה ויעזור להם להסתובב בצורה חלקה שוב. אם אינך מסוגל לעשות זאת, תוכל לרכוש גרפיט אבקת מחנות החומרה המקומית שלך תמורת עלות קטנה. אתה יכול אפילו לצבוע את מפתחות המנעול בעיפרון אם תרצה.

תיקון צילינדר נעילה רופף

השלב הראשון בקיבוע צילינדר מנעול רופף על דלת עץ הוא להסיר את לוח החזית ולאחר מכן את הצילינדר. לאחר מכן, סובב את הגליל כדי להסיר את הברגים המחזיקים אותו במקומו. מומלץ גם לנקות את אזורי המגע של הגליל עם גרפיט או טפלון. הקפד למרוח חומר סיכה על ידית הדלת, במיוחד בתחילת עונת החורף והקיץ. כדי לקבוע אם יש להחליף את הצילינדר, מדדו את מרכזו משמאל לימין.

צילינדר מנעול רופף יכול להקשות על נעילה ופתיחת הדלת ואף יכול להשאיר אותך תקוע בחוץ. כדי לתקן צילינדר נעילה רופף, בצע את השלבים הבאים:

ראשית, אתר את בורג ההגדרה הרופף על הגליל. תצטרך לשחרר את הבורג הזה אם אינך מצליח להסיר אותו מהצילינדר. הבורג עשוי להיות ממוקם לאורך קצה הדלת, שם הוא עשוי להיות חסום על ידי לוחית שריון. בהתאם לסוג של מנעול צילינדר בדלת שלך, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו במנעול עמיד יותר או אפילו להתקין אחד חדש.

לאחר שהסרת את לוח החזית, חפש את הברגים המתוכננים. אם הברגים רופפים או שבורים, הגיע הזמן להחליף את לוח הפנים. מנעולן מקצועי יוכל לסייע לכם גם לתקן את צילינדר המנעול הרופף ולהכין מפתחות חדשים במקום. אם הבורג כבר שבור, ייתכן שיהיה עליך להסיר גם את לוח הפנים. בנוסף, ייתכן שיהיה עליך להסיר את לוח החזית או חלק מהמנעול כדי להגיע לברגים.

כדי להחליף את הצילינדר, הברג את הבורג שמחזיק את החור. אם הבורג מנותק מחוטי ההרכבה, יש צורך להשחיל את הבורג שוב ביד. כמו כן, עליך לוודא שהבורג בדלת נמצא במקום הנכון על מנת למנוע ממנו להסתובב ולגרום לאי הפעלה של המנעול. אם הבורג רופף, ניתן להחליף את הצילינדר באותו סוג.

נושא הכתבה