אור מנעולן

תיקון מנעול לדלת זכוכית

אור מומחה תיקון מנעול לדלת זכוכית כיוון החלפה פריצה ללא ננזק.
אם יש לכם דלת הזזה מזכוכית, אתם עשויים לתהות מה לעשות כשהמנעול נשבר.
במאמר זה נעבור על מה ניתן לעשות כמו החלפת המנעול, שימון והחלפתו.
כמו כן, נדון כיצד לזהות את סוג המנעול שיש לדלת הזכוכית שלך כדי שתוכל להזמין את התחליף המתאים.
השלב הראשון בתהליך זה הוא להסיר את מערכת המנעול הישנה ולנקות את כל דלת הזכוכית.

תיקון מנעול שבור בדלת הזזה מזכוכית

ישנן מספר דרכים לתקן מנעול שבור על דלת מרפסת הזזה מזכוכית. כדי להתחיל, יש לפרק את המנעול הישן. לאחר מכן, מדוד את משקוף הדלת הקיים כדי לוודא שאתה מקבל את גודל המנעול המתאים. אם המנעול גדול מדי או קטן מדי, ניתן לפרק את כל דלת ההזזה ולקנות חדשה. המנעול החדש ישתלב היטב במשקוף הדלת, אז קחו את הזמן ומדדו בזהירות.

אם אתם לא מצליחים להיכנס למנגנון, קבלן מקצועי יכול לעזור. הם יסירו בזהירות את המנעול והבריח הישנים ויחליפו אותו בחדש. לאחר מכן הם יתקינו מחדש את המנעול, בהתאם להוראות היצרן, ויבדקו את המנעול החדש כדי לוודא שהוא יפעל כראוי. בהתאם לסוג המנעול, ייתכן שתצטרכו להחליף מנעול שבור, אך הדבר יחסוך לכם כסף וזמן.

אם מנעול דלת הזכוכית ההזזה נמצא בחלק הפנימי של המשקוף, ניתן להשתמש באוויר דחוס כדי לנקות אותו.
לאחר מכן, רססו חומר סיכה על קצה המשקוף, שיאפשר לתפס להיסוג. לאחר שניקח את המנעול, החזר את מכסי הדלת ובדוק אותו שוב.
תוכל להתאים את הדלת שוב.  חזור על השלבים עד שהדלת פועלת כהלכה.

כאשר אתה מתקן מנעול זכוכית הזזה, תחילה עליך לוודא שיש לך גישה אל פנים הבית. אל תפתח את הדלת בכוח אלא אם יש לך את הגישה הדרושה.
זה חשוב במיוחד אם יש לך ילדים צעירים שעשויים לנסות לפתוח את הדלת בעצמם. אם אינכם מצליחים להיכנס לבית, כדאי להתקשר לאיש מקצוע שיבוא לתקן את הבעיה.

קבלת מנעול חדש לדלת הזזה מזכוכית

אם המנעול הנוכחי שלך שבור, ייתכן שתצטרך להשיג אחד חדש. למנעולי דלת הזזה מזכוכית אלו שלושה חלקים: מנעול E2014, בית בצורת אליפסה ולוחית כיסוי. לוחית הכיסוי מוברגת בדרך כלל לתוך חתך שקע בגזרה האנכית. ניתן להחליף את המנעול E2014 על ידי שחרור ברגי ההרכבה והתקנת אחד חדש.

דלתות הזזה מזכוכית מגיעות עם מנעולים הניתנים להחלפה כשאובדים או ניזוקים. ניתן להשתמש במפתחות הנעילה החיצוניים כדי לפתוח את הדלתות. במקרה שאיבדתם את המפתחות, כדאי להחליף אותם בכל הדלתות. כדי להסיר את הידיות, אתה יכול להשתמש במברג, מברג מחורר או חולץ ידית. הקפד לנקות את המסילה העליונה של דלת הזכוכית ביסודיות. לאחר מכן, החלף את המנעול באותו מפתח.

מנעול חדש יכול להוסיף רמה גבוהה יותר של ביטחון ושקט נפשי. אם אתה מודאג משבירת זכוכית, אתה יכול לבחור בסיכת נעילת דלת הזזה. מנעולים אלה משתמשים בסיכת פלדה עבה כדי למנוע מחלקי דלת ההזזה להתקרב זה לזה. לדוגמה, סיכת מנעול דלת האבטחה של Defender מגיעה עם כל החומרה וההוראות הנדרשות. הקפידו להזמין מנעולן להתקנה. זכרו שקידוח בזכוכית הוא מסוכן!

בעוד שמנעולי הזזה לדלתות זכוכית הם בדרך כלל לא האיכות הטובה ביותר, הם מציעים פתרון מאובטח. בניגוד לדלתות טיפוסיות, הן אינן עוברות דרך מסגרת הויניל או העץ. לכן, יש צורך במנעולן כדי להעריך האם המנעול מציע אבטחה נאותה. אם לא, ייתכן שיהיה עליך להחליף את המנעול או לחזק אותו. מנעולן עשוי גם להמליץ ​​על הוספת חומרה נוספת כדי להקשות על פתיחת דלת ההזזה בכוח.

אור מומחה תיקון מנעול לדלת זכוכית יחס אישי לכל לקוח תשלחו תמונה או סרטון של סוגי התקלה של מנעול זכוכית אשמח לעזור תוכלו לקבל הצעת מחיר מהירה ללא הפתעות נוספות אמינות מלאה על כל עבודה.
עוד שירותי נוספים של או המנעולן באזור המרכז מנעולן גבעתייםמנעולן חולון

שימון מנעול בדלת

כאשר משמנים מנעול זכוכית הזזה, יש להשתמש במשהו עמיד לטמפרטורות גבוהות ונמוכות כאחד. חומרי סיכה מסיליקון יכולים להיות אופציה טובה מכיוון שהם אינם מתנדפים ומשאירים סרט ללא עקבות. הם גם דוחים אבק, מה שהופך אותם לבחירה בטוחה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחרו חומר סיכה מסיליקון המיועד לדלתות זכוכית הזזה.

בדרך כלל, ניתן לרכוש ספריי חומר סיכה בכל חנות לחומרי בניין. חומרי סיכה מסיליקון הם היעילים ביותר וזמינים במגוון רחב של צבעים. ניתן ליישם תרסיסים אלו על נקודות נעילה בדלתות הזזה מזכוכית שש פעמים ליעילות מירבית. אם אינכם בטוחים איזה סוג לקנות, תוכלו גם להתייעץ עם מנעולן לקבלת המלצות. חומר סיכה מסיליקון יהיה קל יותר ליישום ויעבוד ביעילות כמו חומר סיכה בשמן.

אבקת גרפיט היא עוד אפשרות מצוינת. ניתן לרכוש בקבוק עם זרבובית, להשפריץ מעט על המפתח ולמרוח אותו על המנעול. אבקת גרפיט עדינה מאוד ולא אמורה להיספג בדלת, אבל קצת מגיע רחוק. כדאי להשתמש בחומר הסיכה ביום נקי, באזור מוגן.

ניתן להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ועל בסיס שמן על דלתות זכוכית הזזה. ניתן ליישם מוצרים אלה על משטחי גומי ומתכת, והם יכולים להיות דקים, עבים או עבים במיוחד. שימון דלת זכוכית הזזה אינו פשוט כפי שזה נשמע. לפני שתתחיל, הקפד לכבות את כל מתגי החשמל והאור. ללא קשר לסוג המשטח, שמן צמחי או תרסיס סיליקון יכולים לחולל פלאים.

החלפת מנעול בדלת זכוכית הזזה

אור שירותי תיקון מנעול לדלת זכוכית דלתות הזזה מזכוכית נהדרות ליצירת כניסה מרווחת, אך יש להן חיסרון גדול אחד: הן אינן מציעות אבטחה מספקת. בעוד שמנגנון הברגים והאטב שמחזיקים את הפאנלים למסלול החיצוני אינם עוברים דרך המסגרת, הם עדיין יכולים לאפשר לגנבים גישה לבית. מנעולן יכול לקבוע אם המנעול הנוכחי שלכם מספיק לצורכי אבטחה, ואם כן, להחליף אותו או לחזק אותו. בנוסף, אתה יכול להוסיף חומרה לדלתות הזזה מזכוכית כדי להקשות על פתיחתן.

כדי להחליף מנעול בדלת הזזה מזכוכית, הסר את לוחית הסגירה מתא המנעול. לוחית השביתה ננעלת במקומה בתוך משקוף הדלת. ודא שתפס החזקת הצלחת ננעל במקומו. הדק את הברגים בכיוון השעון. בסיום, דלת הזזה מזכוכית צריכה להישאר סגורה ולא לזוז. החלפת מנעול בדלת הזזה מזכוכית דורשת הבנה בסיסית בכלי עבודה ידניים.

החלפת מנעול בחלון הזזה היא עבודה פשוטה אם יש לך את הכלים הנכונים. אתה יכול לרכוש מנעולים חדשים בחנות לחומרי בניין או אפילו בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. לקחת איתך את המנעול השבור שלך יכול לעזור לך לבחור את המנעול המתאים. לפני רכישת חדש יש למדוד את הישן ולוודא שהוא מתאים למידותיו של החדש. ברגע שיש לך את המידה הנכונה, אתה יכול להתחיל להתקין את המנעול החדש.

אם אינך בטוח לגבי השלבים המדויקים הנדרשים להחלפת מנעול בדלת הזזה מזכוכית, מנעולן מקצועי יכול לעזור לך לבחור את המנעול הנכון. באופן כללי, קל יותר להחליף מנעול בודד בדלת הזזה מזכוכית מאשר להחליף את כל הידית והמנעול. עם זאת, התקנת סיכה ומנעול הדלת עשויה לדרוש ידע נוסף. לאחר שהתקנת את המנעולים, תוכל לשנות את הידית והסיכה כדי להבטיח אבטחה נאותה.

החלפת מנעול שקע בדלת

אתה יכול לשנות את מנעול הנעילה של דלת זכוכית הזזה על ידי החלפת המכלול כולו. מנעולים של דלתות זכוכית הזזה מורכבים משלושה חלקים:
גזוז המנעול (E2014), הבית בצורת אליפסה ומנעול החריצים עצמו. חלק ממנעולי דלת הזזה מזכוכית ניתנים להחלפה; פשוט קנה מנעול חדש והשתמש בישן.
אם אתה צריך להחליף מנעול שקע בדלת הזזה מזכוכית, ישנם כמה סוגים נפוצים.

למנעולים על פני השטח יש יתרון בהרכבה על דלת עץ.
אלה קלים יותר להתקנה ומגיעים עם מפתח, מה שהופך אותם פחות לסיכוי להיבחר. לא תצטרכו לקדוח חור חדש בעת החלפת מנעולים אלו, והם זולים וקלים למצוא אותם. אם תבחרו במנעול עילי, הקפידו לקחת מידות של המנעול הישן לפני התקנת החדש.

בהתאם לסגנון המנעול שתבחר

אתה יכול לבחור להתקין סיבוב אגודל אופסט או מנעול לולאה. סגנונות אלה דורשים כיס לחתוך לתוך מסגרת הדלת. בעוד שסוגי המנעולים הללו אינם דורשים מפתח, רוב סגנונות המנעולים והקרס כן. מנעול סיבוב אגודל נפוץ יותר בדלתות הזזה מזכוכית, מכיוון שהוא משתמש במתג המופעל על ידי אגודל כדי לאבטח את הדלת לנעילה.

בעת החלפת מנעול שקע בדלת מרפסת, זכור שזו לא עבודה שאתה יכול להתמודד איתה בעצמך. חשוב לקחת את הכלים הנכונים לעבודה, ולהקפיד על עדינות בטיפול בדלת. מקדחה חשמלית יכולה לשבור את הזכוכית, ואם לא תיזהר, חלקים רופפים עלולים ליפול דרך הפתח ולגרום לכאב ראש. מנעולי דלת הזזה ויניל פגיעים במיוחד לנפילה, מכיוון שברגי ההרכבה עליהם צריכים להיות במרחק מדויק זה מזה.

נושא הכתבה