אור מנעולן

תיקון מנעול לדלת פלדלת

אור מנעולן מומחה תיקון מנעול לדלת פלדלת ללא נזק החלפת מנעול לחדש או תיקון תלוי בסוג התקלה של הדלת פלדלת לבית או למשרד שירות מהיר ומקצועי במחירים משתלמים.
מאמר זה יספק לך כמה טיפים וטריקים לתיקוני בריח.
למד כיצד לפתוח בריח שבור עם מפתח אלן, וכיצד להשתמש בסיכת ראש כדי לתקן בריח שבור.
מאמר זה גם ילמד אותך כיצד להשתמש במייבש קרח.
השתמש בעצות אלה כדי למנוע שבירה להתרחש שוב.
אתה תשמח שתקרא אותו! כמו כן, אל תנסה לתקן מנעול עם מסור חור. הכלי יכול להזיק למשטח או לך ואולי להזיק לעצמך.

פתיחת בריח עם מפתח אלן תיקון מנעול לדלת פלדלת

כדי להתחיל לפתוח בריח עם מפתח אלן, סובב את ידית הדלת. בדרך כלל זה יפתח את הנעילה של הבריח. אם קשה מדי לסובב את הבורג, ייתכן שיהיה עליך להדק את ברגי הצירים. למנעול משמעותי יותר, החלף את הבריח במפתח. ודא שהבורג מסובב בכיוון הנכון. אם הוא מופנה לאחור, הוא לא ייפתח.

אם אינך מצליח לפתוח את הבריח עם מפתח הברגים, השתמש במפתח קטן יותר. אתה יכול גם להשתמש באטב נייר מתכת עמיד כדי להכניס לתוך החור. כעת יש לחבר את המפתח השני לראשון. כשהמפתח מחובר לידית, סובב את המפתח עם כיוון השעון עד שהידית תיפתח. אם אינך מצליח להזיז את הידית, התקשר למנעולן.
אטב או סיכת בובי יכולים לשמש כתחליף למפתח ברגים מסורתי. דחיפת מהדק לתוך המנעול באיטיות עם מפתח האלן תתפוס את העיקול ותהפוך את המנעול. חזור על התהליך עבור כל אחת מהסיכות האחרות. אם המפתח לא מסתובב, ייתכן שיהיה עליך להשיג מפתח חדש. אבל אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לשלם למנעולן יקר, אתה יכול גם לנסות להחליף את הבריח לבד.

החלפה או תיקון מנעול לדלת פלדלת

ניתן להקיש מחדש בקלות אם יש לך מפתח אלן קטן. מפתח אלן קטן יהיה הכלי היעיל ביותר לכך. הקפידו להשתמש בחומר סיכה נטול שומן למנעולים מכיוון ששמן עלול לגרום לחסימה. WD40 עושה פלאים במצב חירום, וקל למצוא אותו בבית.

מברג בעל ראש שטוח הוא כלי שימושי שיש בארגז הכלים שלך. מברג זה קטן מספיק כדי להתאים בתוך בריח, אך חזק מספיק כדי להחזיק את המנעול. יש לו ראש דק שמתאים בצורה מושלמת לבריח פלדה. אתה יכול גם לנסות מברג או פטיש כדי להסיר את ראש הציר.

לאחר מכן, נסה להשתמש בכרטיס אשראי. חלק מנעולי הדלת הפנימיים ניתנים לביצוע. סביר להניח שתגלה שבצד הלא ננעל של הדלת יש חור קטן על הידית או הכפתור. לאחר מכן, פשוט הכנס את כרטיס האשראי שלך לחריץ ודחף את הבורג החוצה. זה אמור לפתוח את הדלת. אם זה לא עובד, נסה להשתמש במהדק נייר במקום זאת.

לרוב, מפתח אלן עובד היטב בתיקון בריח. שיטה זו יעילה עבור סוגים רבים של מנעולי פלדה לדלתות. לדוגמה, בריח חד-צילינדרי יהיו בדרך כלל שני ברגים, בעוד שבריח דו-צילינדרי ידרוש מפתח אלן כדי לפתוח הן את הפנים והן את החוץ. בריח דו-צילינדרי הוא גם בחירה טובה עבור דלתות עם חלונות זכוכית.

תיקון בריח שבור בעזרת סיכת ראש

אם אתה מתקשה לפתוח את הדלת שלך, ייתכן שיש לך בריח שבור שעליך לתקן. שיטת תיקון מנעול דלת נפוצה זו כוללת שימוש בסיכת ראש כדי לדחוף את הדלת לפתיחה. ראשית, שברו את סיכת הראש לשני חלקים. הכנס את הקצה הקצר יותר לתוך המנעול בעוד הקצה הארוך יותר מגיע אל המנעול כדי לדחוף את הפינים הפנימיים לתוך החוט. פתחו את הדלת ותראו שהסיכה כבר לא תקועה במנעול.

לאחר שאיתרתם את הבריח השבור, תוכלו להשתמש במברג קטן ודק כדי להסיר את מנעול הבריח מהדלת. הנח את הסכין בדיוק בגובה ידית הדלת ובחן את גוף המנעול. לאחר שהתפס משוחרר, סובב את מפתח הבורג כדי לסובב אותו ימינה ושמאלה. אחרי זה, סיימת!

בריח הבריח הוא עוד תיקון מנעול דלת נפוץ. למנגנון נעילה קפיצי זה יש קצה זוויתי. כדי לפתוח את בריח הבריח, כופפו את החוט של מתלה בגדים והזינו אותו לתוך הרווח שבין הדלת למשקוף. לאחר מכן, חבר את החוט סביב הבורג והדק אותו. זוהי דרך יעילה לתקן בריח שבור.

טכניקה שימושית נוספת לתיקון בריח היא חבטות. אם יש לך את הכלי המתאים, אתה יכול לחבוט ב-deadbolt עם סיכת בובי ולפתוח אותו. יש להגדיר את הפינים בצורה נכונה כדי שהמנעול ייפתח ותוכלו להיכנס ולצאת מהבית שלכם בקלות. תתפלאו כמה זה קל ברגע שתבינו את זה!

כאשר אתה מנסה לפתוח דלת שבורה עם מפתח, אתה צריך לנסות לא להכניס אותה בכוח למנעול. אתה יכול להשתמש בצבת לאף מחט כדי לחלץ את המפתח החוצה. אם אין לך את הכלים המתאימים, מנעולן יוכל לחתוך את המפתח למנעול שלך באמצעות החלק השבור. לאחר מכן, תוכל לנסות להשתמש במפתח ומנעול חדשים.

תיקון בריח עם מייבש קרח

אם המנעול שלך קפוא, הצעד הראשון לתיקון מנעול דלת פלדה הוא להסיר את הקרח. אם אתה לא יכול להסיר את הקרח, אתה יכול לרסס מייבש סיליקון לתוך המנעול. מייבש קרח זה מונע היווצרות קרח בתוך המנעול. קחו בחשבון שמנעול קפוא לא ייפתח. הסיבה לכך היא שאצבעותיך מכילות שמן טבעי, אשר עובר למנעול כאשר אתה משתמש במפתח. השמן הטבעי הזה משתלב עם אבק ויוצר בלגן דביק.

לחילופין, אתה יכול לנסות את הפתרונות הבאים ב-עשה זאת בעצמך: אתה יכול להשתמש בג'לי נפט או אלכוהול כדי להסיר את הקרח של המנעול. זהו נוהג הכנה נפוץ לחורף לכסות את המנעול בגרביים. הגרביים יגנו על המנעול מפני כפור ויצמצמו את סיכויי ההקפאה. אם המנעול נשאר קפוא לאחר מריחת מייבש הקרח, אתה יכול לנסות להפיל את הקצוות ולעגל את הקצוות. אם הפתרון לא עובד, אתה יכול להסיר את לוחית המכה ולמלא את חורי הברגים בדבק.

החלפת או תיקון צילינדר לדלת פלדלת

שיטת עשה זאת בעצמך מהירה נוספת היא ריסוס WD-40 בתוך מנגנון הנעילה. מייבש קרח זה ימנע היווצרות לחות בתוך מנגנון הנעילה, מה שעלול לגרום לו להפוך לקרח. חשוב לרסס WD-40 בתוך מנגנון הנעילה, שכן ריסוס מבחוץ לא יעבוד. הנח את הזרבובית כנגד פתח המנעול ורסס את המנעול למשך 3-5 שניות.

מייבש הקרח פועל על ידי הקפאה בטמפרטורות של -100 עד -120 פרנהייט. פשוט הסר את מכסה האבק מהמייבש ורסס את מייבש הקרח בתוך מנגנון הנעילה. היזהר לציין כי מייבש קרח זה יכול להיות דליק מאוד. השימוש בו ללא משקפי בטיחות עלול להיות מסוכן. עדיף להתייעץ עם מומחה לפני שתנסה את גישת עשה זאת בעצמך.

אם אינך מצליח לשחרר את המנעול באמצעות טכניקה זו, אתה תמיד יכול לחמם את המפתח עם להבה. עם זאת, זה עשוי להיות קשה אם אתה לובש כפפות. גם שיטה זו דורשת כמות גדולה של סבלנות. כדי ששיטה זו תעבוד, כדאי להשתמש במסיר קרח המכיל סיליקון כמרכיב העיקרי. אם אינך בטוח כיצד להשתמש במסיר קרח לנעילה, הקפד להתייעץ תחילה עם איש מקצוע.

כיצד לבצע תיקון מנעול דלת פלדה

חיפשת באינטרנט דרכים לתיקון מנעול דלת פלדה, אבל אתה לא בטוח מה לעשות. אם אתה כמו רוב האנשים, סביר להניח שיש לך מוסך מלא בכלים. כאן נכנסת לתמונה תבנית עץ. מנעול דלת שניזוק ממסור חור או כלי אחר הוא עבודה קשה לביצוע. אבל, עם קצת זהירות וכמה כלים בסיסיים, אתה יכול לתקן את המנעול בעצמך.

בעיות במנעול לדלת פלדלת

אם אתה מודאג לגבי הביטחון של הבית שלך, יש כמה בעיות נפוצות עם מנעולי פלדה לדלתות. אם תפס הדלת תקוע, ייתכן שיהיה עליך להדק את צירי הדלת. בעיה נפוצה נוספת היא לוחית מכה שגויה. אם אתה מבחין בכך, אתה יכול בקלות להעביר את לוחית המכה למיקום הנכון. כמו כן, אם תפס הדלת איטי במזג אוויר קר, זו עלולה להיות בעיית מנעול. כדי לפתור בעיה זו, תצטרך לבדוק את התצורה והגובה של המנעול שלך.

ללא קשר לסיבה לבעיה, גילוי מוקדם יכול להגביר את הסבירות שתפתור את הבעיה בעצמך. לפעמים, תמצא פתרון לבעיית מנעול דלת נפוצה. להלן מספר פתרונות אפשריים:

בריח או תפסים לא מיושרים הם בעיה נפוצה נוספת במנעולי דלתות. בעיה זו מתרחשת בדרך כלל עם בתים חדשים, כאשר הבסיס מתיישב ומסגרת העץ הופכת יבשה יותר. זה יגרום לתפס הדלת להיצמד, וימנע ממנו לפעול כראוי. בנוסף להיותו מסוכן, הבריח עלול להיות לא מיושר, ולגרום למנעול לא להיסגר כראוי ולהשאיר את הבית או המשרד שלך פגיעים.

מפתחות שבורים הם בעיה נפוצה נוספת במנעולי דלתות. אלא אם כן יש לך מפתח רזרבי, אתה יכול לנסות לשחרר את המפתח השבור או להחליף את המנעול לחלוטין. אבל, הפתרון הזה הוא לעתים קרובות יותר מסובך ממה שהוא נשמע. מפתח שבור יכול גם לשבור את המנעול, ולמנוע ממך כניסה. עדיף להתייעץ עם איש מקצוע אם אינך בטוח כיצד להמשיך. יש גם כמה דרכים לפתוח את הדלת בעצמך.

תיקון מנעול לדלת פלדלת

מנעולים רבים לא מצליחים לנעול או לפתוח את דלת הפלדה שלך. לפעמים חלודה יכולה להיות הסיבה. הסר את הברגים החלודים ושמן את הצירים כדי להפוך אותם לשקטים יותר. במקרים אחרים, המנעול שלך עשוי להיות נפול או לא אחיד, או שהוא עשוי להיות בלוחית הפגיעה הלא נכונה. אם אינכם מוצאים את הבעיה המדויקת, פנו למנעולן או איש מקצוע. אתה יכול גם לנסות להסיר תפס או צילינדר שבור ולהדק את ברגי הקבע של הצילינדר.

ניתן לתקן כמה מנעולים גם על ידי הרחבת חריץ לוחית הלחיצה. ודא שהבורג המתמוטט יכול להיכנס לחריץ. אם הבורג תקוע, נסה להסיר את הצילינדר על ידי קידוח חור. יתכן שיהיה צורך לקדוח את הבריח המתים כדי להוציא אותו. אם זה לא עובד, עיגל את הקצוות כך שיתאימו כראוי. אתה יכול להשתמש במקדחה כדי להסיר את הליבה. בכל מקרה, הקפד להשתמש במקדחה בגודל הנכון.

אם הדלת החלודה לא מנופצת לגמרי, כדאי לשקול לתקן את כל הדלת. למרות שדלתות פלדה חזקות, הן עלולות להינזק בקלות על ידי מים ומסביבות קשות אחרות. אם הדלת נראית חלשה ודקיקה, עדיף לקנות חדשה. אתה יכול גם לנסות לסובב אנכית את החלק העליון של הדלת ולמשוך אותה לכיוון הרגל. אם החלק העליון זז ביותר מ-1/4 עד 3/8 אינץ', כנראה שהוא דה למינציה.

תיקוני מנעולים לדלת פלדלת

את רוב תיקון מנעול לדלת פלדלת ניתן לבצע בשטח על ידי מנעולן מקצועי או ניתן לבצע לבד אם אתם לא מסתדרים תוכלו להזמין בעל מקצוע בתחום.
תזדקקו לציוד בסיסי כמו מברג ומעט כלים לביצוע העבודה. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול להפחית את גורם ההתכווצות תוך שמירה על שלמות הדלת. להלן מספר בעיות נפוצות שניתן לפתור על ידי תיקון הדלת בעצמך. בנוסף להחלפת המנעול, ניתן גם לתקן או לקרקע את הדלת.

לעתים קרובות, הדלת חלודה, מה שהופך אותה לחסרת תועלת. החדשות הטובות הן שתיקון המנעול אינו כל כך קשה. להלן רשומים ארבעה תנאים ספציפיים שאתה עלול להיתקל בהם בעת ביצוע משימה זו. בעת תיקון מנעול דלת פלדה, הקפד להתאים את גודל השבבים לשלילת הציר. אחרת, הדלת "תיצמד לציר", מה שיגרום לך להפעיל כוח נוסף כדי לסגור אותה.

שימוש בתבנית עץ לתיקון מנעול דלת

כדי לבצע תיקון מנעול לדלת פלדלת , תחילה עליך לקבוע את הגודל המדויק של החור. לשם כך, תזדקק לחתיכת עץ בעובי של לפחות חצי אינץ', רוחב 6 אינצ'ים ואורך שמונה אינצ'ים. לאחר מכן, עליך למקם את תבנית המנעול החדשה על גבי העץ. זה חייב להיות מרוכז ובעל אותו גב כמו המנעול הקיים. לאחר מכן, תזדקק למסור חורים בגודל המתאים. במידת הצורך, ניתן להשתמש בחתיכת מסקינטייפ כדי להדק את פס העץ לדלת.

קיימים מספר סוגים של תבניות בשוק. תבניות פלסטיק הן לא יקרות, אך יכולות להיות מועדות לעיוותים ולהתגמשות בעת חימום. כמה תבניות פלסטיק מתכווננות ועשויות מחומר דיקט יציב. תבניות דיקט פופולריות מסיבות רבות, כולל עמידות ופשטות. הם קלים לשימוש וניתנים לתיקון בעזרת מילוי עץ בונדו או אפוקסי. ג'יג'ים מהדקים הם אפשרות נוספת.

התבניות נוחות לשימוש מכיוון שהן מאפשרות לך להכין מספר דלתות לחומרה במכה אחת. אם אתם מתכננים להחליף מנעול דלת פלדה, תוכלו לרכוש מנעול חור ולהשתמש בתבנית עץ כדי לתקן אותו. אתה יכול גם לרכוש מנגנוני ציר דיקט באורך מלא מ-Templaco או JustDoorJigs. מכלול מסילה יכול להיות שימושי ביותר עבור צירים.

שימוש במסור חורים לתיקון מנעול דלת

שימוש במסור חורים לתיקון מנעולי דלת פלדה חלודים הוא קל, אך חשוב לעשות זאת כהלכה כדי להימנע מפיצול דלת הפלדה. בעוד שמסור החורים יכול להסיר עץ או מתכת חלודה, עליך להיזהר לא להתפצל ולגרום נזק למשטחים שמסביב. מסיבה זו, עדיף להשתמש במסור חורים מיוחד המיועד לעבודה.

ישנם מספר סוגים של מסורי חורים, אך מסור חורים דו מתכת הוא הבחירה הטובה ביותר לתיקון דלתות מתכת. בגלל שיני הפלדה שלו, הוא חותך בצורה חלקה יותר, מהר יותר ועם פחות רעידות. מסורי חורים דו-מתכתיים מתאימים לחיתוך כל מיני חומרים, אך אינם חותכים קרמיקה וגרניט. עבור פרויקטים אלה, תרצה להשתמש במסור חורים מיוחד המיוצר למטרה זו.

ראשית, תצטרך לקדוח חור בדלת הפלדה. לפני שתעשה זאת, השתמש בעיפרון כדי לסמן את המרכז. אתה יכול גם להשתמש בציפורן כדי לשמש אגרוף מרכזי. הימנעו מקידוח חורים היכן שיש סימן שכן הדבר ישאיר סימן על הדלת שישרוט את הצבע. אם לא תשתמש בעיפרון כדי לסמן את המרכז, בסופו של דבר יהיה לך חור שיהיה הרבה יותר קטן ופחות מורגש מהחורים המקוריים שלך.

לפני שאתה מקדח, ודא שחברת את הקצה המרכזי של מסור החורים בעץ. לאחר שסיימתם לנסר, תוכלו להשתמש בביט בקוטר של 7/8 אינץ' כדי להחליף את מסור החורים. לאחר קידוח החור, הכנס את התפס לתוך חלל המתכת. שים לב שחור הבריח חייב להיות מרוכז עם מרכז החור שנקדח עבור ידית הדלת.

שימוש בפלטת מכה להתאמת מנעול דלת

יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי לתקן מנעול דלת פלדה שבור. ראשית, עליך להסיר את לוחית השביתה. אם הוא נפול, אתה יכול להשתמש בפטיש כדי לדחוף אותו בעדינות דרך חור לוחית המכה. לאחר שהסרת את לוחית המכה, תוכל לנסות להחליף את הברגים העליונים והתחתונים של הציר. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות להשתמש באיזמל כדי לדחוף בעדינות את צלחת המכה כלפי מטה.

כדי להזיז את צלחת השביתה, אתה צריך לקדוח חור חדש. אזמל עובד היטב עבור זה. כדי למדוד, הנח סרט מדידה בקצה התחתון של חור המכה. סמן את המיקום המדויק של חור המכה על המשקוף. לאחר מכן תוכל להשתמש בריבוע מהירות כדי להרחיב את הסימנים לקווים ישרים. הקפד לבדוק את מיקום המנעול ליישור תקין לפני ביצוע התאמות נוספות.

מלבד קידוח חורים חדשים, אתה יכול גם לבדוק את מיקום בורג הבריח.
אם הוא מרוחק מדי מחור התפיסה בלוחית המכה, ייתכן שהבורג לא יינעל כראוי.
שימוש בקובץ כדי להרחיב את חור התפיסה של בורג הבריח יכול לעזור. כמו כן, הקפד לבדוק את מסגרת הדלת. אם הוא פגום, ייתכן שלא ניתן יהיה לכוונן את לוחית הפגיעה מבלי להחליף את הדלת עצמה.

נושא הכתבה