אור מנעולן

תיקון מנעול לדלת אלומיניום

ארו מנעולן מומחה לכל סוגי עבודות של תיקון מנעול לדלת אלומיניום ללא נזק במחיר הטוב ביותר.
כיצד לתקן מנעול לדלת אלומיניום ? ניתן לבצע מגוון תיקוני מנעול עשה זאת בעצמך בדלת אלומיניום.
אתה יכול ללמוד כיצד לתקן מנעול צילינדר תקוע, מפתח מחדש מנעול שקע, או להתקין בורג ארוך יותר בכל ציר.
במאמר זה נעבור על איך לתקן את שניהם. תוכלו גם לגלות כיצד להחליף מנעול שקע שבור. אתה יכול אפילו ללמוד כיצד למקם מחדש מנעול צילינדר אם אתה נתקל בבעיות עם הישן.

תיקון מנעול לדלת אלומיניום זיהוי מנעול תקוע

אם יש לכם דלת אלומיניום, אולי אתם תוהים כיצד לזהות מנעול שנתקע. ישנן מספר דרכים שונות לעשות זאת. ראשית, ייתכן שיהיה צורך במברג בעל ראש שטוח. אם זה לא עובד, נסה לשים איזה WD-40 על המנעול. לאחר מכן, נסה להזין את קצהו השטוח של המברג דרך הרווח בין הדלת למשקוף. לאחר מכן, סובב אותו נגד כיוון השעון על ידי לחיצה על הלשונית. אם הציר קופץ החוצה בקלות, פתרת את הבעיה.

לאחר שאיתרתם את הבעיה, השלב הבא הוא לקבוע מה לא בסדר במנעול. יכול להיות שהוא חלוד או מכוסה, או שהוא תקוע. אם המנעול הוא דגם ישן יותר, ייתכן שיהיה עליך להחליף את התפס, מה שיכול להיות הסיבה. בעיה נוספת עשויה להיות המפתח עצמו, שחוק או פגום, או סיבוב האגודל עצמו. אם אף אחד מהשלבים הללו לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להחליף את המנעול.

כדי לתקן מנעול תקוע, אתה יכול לנסות למקם מחדש את לוחית השביתה. זה אמור לעזור לשחרר את מנעול הדלת. זכור כי מזג אוויר חם וקר עלול להשפיע על פעולת המנעול. אם אינך יכול להסיר את המנעול מלוחית המכה, נסה להשתמש במייבש שיער כדי לחמם את חור המנעול. בהתאם למזג האוויר, ייתכן שיהיה עליך להחליף את המנעול לחלוטין.

בעיה נפוצה נוספת היא כאשר המנעול אינו מחזיר את הבריח או הבריח. אם זה המקרה, סביר מאוד שאתה מתמודד עם צילינדר או סיכה בלויים. בעיות אלו עלולות להיות קשות לתיקון. מנעולן מקצועי יקבל את הכלים והחלקים המתאימים כדי לתקן את המנעול שלך בחנות שלו, במקום שיצטרך להגיע לביתך. זכרו כי המשקוף והצילינדר הממוקם מחוץ לבית ועלולים להינזק עם הזמן.

מפתח מחדש של תיקון מנעול לדלת אלומיניום

תהליך המפתח מחדש של מנעול צילינדר לדלת אלומיניום הוא פשוט באופן מפתיע. אם יש לכם מנעול שאינו תקין, תוכלו לקחת אותו למנעולן. הוא יפתח אותו מחדש או יחליף אותו במנעול שווה ערך, בהתאם לסוג הדלת. הוא יכול לספק לכם גם את חוות דעתו לגבי איכות המנעול. תהליך זה יכול לקחת בין 30 דקות לשעה, ויחסוך לך הרבה כסף בטווח הארוך.

כדי לפתח מחדש מנעול צילינדר לדלת אלומיניום, תחילה עליך להסיר את המכסה האחורי ולשחרר את המפתח. לאחר מכן, קח מברג שטוח ודחוס את החדר. זה ישחרר את הצילינדר. לאחר מכן, תוכלו לקחת את הצילינדר החדש למנעולן למפתח מחדש. זכור לבדוק את צילינדר המנעול לפני הרכבתו מחדש.

ערכת מפתח מחדש מגיעה עם סיכות עם קוד צבע. הכנס אחד לידית הדלת, השתמש בפינצטה כדי למקם את הפינים. כדי לבדוק את המפתח החדש, הכנס את הצד השני לידית הדלת. אם אתה לא יכול למצוא את הפינים, אתה יכול לסובב את הצילינדר ולהכניס אותו מחדש. לאחר מכן, תוכל לבדוק את המפתח החדש.

מפתח מחדש של מנעול צילינדר לדלת האלומיניום שלך הוא לא הליך קשה במיוחד, אבל זה יהיה טרחה אם אין לך ניסיון עם מנעולים. התהליך יכול להימשך עד שעתיים, תלוי במורכבות המנעול שלך. אם אינכם בטוחים מה לעשות, היעזרו במנעולן. אם אתה חסר ניסיון, זה יכול להיות קשה מאוד לביצוע ועלול לסכן את אבטחת הבית שלך.

החלפת מנעול שקעים

החלפת מנעול שקע בדלת אלומיניום עשויה להיראות כמשימה מורכבת. עם זאת, ביצוע מדריך זה יהפוך את התהליך לחלק יותר. לפני שמתחילים, הכינו את הכלים והחומרים שלכם. אלה כוללים מסור שולחן, פטיש וברגים. שימוש בכלים הנכונים לעבודה יגרום לתהליך לעבור בצורה חלקה יותר. לאחר מכן, למדוד את החור של מנעול השקע.

בהתאם לסוג המנעול, תזדקק למקדחה. למטרה זו ניתן להשתמש במברג גדול עם ראש שטוח. המברג צריך להתאים לחור הציר בגוף המנעול. כדי להדק את המברג למכה, הקש עליו בפטיש. המברג אמור להיות כעת במנעול המנעול.

כדי להתחיל, למדוד את קצה הדלת. אם לדלת יש משטח פנים פנימי, ייתכן שיהיה עליך להסיר זאת תחילה. לאחר שתסיר את זה, תוכל להכניס את המנעול. הקפד להשתמש בגוש עץ כדי למלא את החור. הכנס את המסמרים דרך הבלוק ודפוק אותו למקומו. לאחר מכן הדלת צריכה להינעל ולהיסגר כראוי. אם אתה מחליף מנעול בריח, ודא שהחורים ממורכזים נכון על הדלת.

כאשר אתה מחליף מנעול שקע בגלילי, הקפד להכין את הדלת תחילה. לפני שתסיר את המנעול הישן, הסר את התקנת לוחית ההתקלה על המסגרת. לאחר שהסרת את לוחית הבריח הישנה, ​​תוכל לחבר את לוחית הבריח החדשה. הקפד לבדוק את ההתאמה ולבדוק אותה תחילה. לחלופין, אתה יכול להשתמש במטחנת זווית כדי לחתוך את מנעול השקע אם הוא נתקע. אם המנעול תקוע, השתמש במטחנה הזווית כדי להסיר אותו מהדלת. דיסק החיתוך ימוקם בין הדלת למסגרת כך שלא יפגע במסגרת.

הוספת בורג ארוך יותר לכל ציר

אם לאחרונה התקנתם דלת אלומיניום בבית, אולי שמתם לב שהיא השתחררה או שהברגים השתחררו. כדי לפתור בעיה זו, עליך להשתמש בבורג ארוך יותר. אתה יכול להשתמש בבורג באורך 2 1/2 אינץ'. רק וודאו שהבורג מספיק ארוך כדי שלא ימשוך את המסגרת יותר מדי פנימה. כדאי גם לקדוח חור לראש הבורג במשקוף ולעבור דרך הציר עצמו.

במקרים מסוימים, הברגים השתחררו, והדלת החלה ליפול החוצה. כדי לתקן זאת, הוסף בורג ארוך יותר לכל ציר. הבורג הארוך יותר יגיע לחתיכת קיר מעל המשקוף, ויבטיח שהדלת תישאר סגורה היטב. לאחר מכן, אתה יכול להדק את הצירים. אם אתה רוצה לגרום לזה להיראות טוב יותר, שקול להוסיף שימס לצירים.

למרות שזה אולי נראה כמו משימה מסובכת, קל לעשות את זה עם הכלים הנכונים. אם אתה לא שימושי בכלים, השתמש בדבק נגרים. אם אינך מכיר כיצד לתקן צירים מכופפים, אתה יכול להכניס חתיכת עץ קטנה לתוך חורי הצירים. זה יחזק את אחיזת הציר ויעזור לו להישאר יציב. כך תוכלו להשתמש בדלת עוד שנים רבות.

דרך נוספת להפוך דלת אלומיניום לבטוחה יותר היא להוסיף בורג ארוך יותר לכל ציר. הברגים הארוכים יותר ייכנסו עמוק יותר לתוך החבט שמאחורי משקוף הדלת ויתפסו עוד עץ. אתה יכול לבדוק את קוטר הברגים שלך באמצעות מדידת בורג. לאחר שמדדתם את אורך הברגים, תוכלו להשתמש בברגים החדשים שלכם כדי להדק את הדלתות למסגרת.
אתה יכול להשתמש במפתח חצי סהר או במפתח צינור 5/8" – 11/16" כדי לעשות זאת.

החלפת לוחית מכה

אם דלת האלומיניום שלך לא ננעלת כראוי, ייתכן שיהיה עליך להחליף את לוחית השביתה. יש לכך שתי סיבות עיקריות. אחת הסיבות היא שהצירים השתחררו.
ייתכן שלוחית פתיחה חדשה לא תפתור את הבעיה הזו. השני הוא שלוחית המכה אינה במצב. תצטרך לשנות את המיקום של לוחית הפתיחה אם אתה רוצה לגרום לדלת להינעל בצורה נכונה.

אם לוחית המכה אינה מעמדה, אתה יכול לנסות לתייק אותה. זה יישר את בורג הבריח. אתה יכול גם לנסות למלא את השקע הישן. אם אתה מתקשה למצוא את צלחת ההתקלה המתאימה, אתה יכול לקנות צלחות מתכווננות באינטרנט. ודא שיש לך את המתאים לדלת שלך. לאחר מכן, אתה יכול להתקין את לוחית השביתה החדשה. ואל תשכח להתאים את הבריח למצב הנכון עבור הדלת שלך.

לפני שתתקין את לוחית השביתה החדשה, עליך להסיר את הישנה ממסגרת הדלת. יש להזיז את לוחית המכה למעלה או למטה בהתאם למיקום הבריח. לוח התקיעה החדש צריך ליישר קו עם התפס, והדלת אמורה להיות מסוגלת להתנדנד. תצטרך להשתמש בשני חורים קטנטנים במיקום לוחית הלחיצה החדשה כדי לאבטח אותו במקומו. הקפד לבדוק את הדלת לפני שתסיים את העבודה.

סיבה נוספת להחלפת לוחית השביתה היא לצורכי אבטחה.
במקרה חירום, ייתכן שיהיה עליך לנעול את הדלת שלך. ניתן להתקשר לסיוע מנעולן.
יתכן שתגלו שהלוחית כשלעצמה אינה יעילה, ועדיף להחליף את לוחית הסטרייק בפלטה איכותית יותר.
כמו כן, ודא שאתה בוחר את לוחית ההתקלה המתאימה לדלת שלך. לוח התקיעה הנכון הוא חיוני לביטחון הבית שלך.
אור מנעולים מומחה תיקון מנעול לדלת אלומיניום ללא נזק במחיר משתלם ביותר.

נושא הכתבה