אור מנעולן

תיקון מנעול צילינדר

זקוקים תיקון מנעול צילינדר? מאמר זה יעזור לכם עם טיפים לתיקון והחלפת צילינדר שבור או קפוא. תלמד גם איך להחליף צילינדר ולחסוך כסף תוך כדי.
עקוב אחר הטיפים הבאים כדי לחזור לעניינים. אתה יכול לחסוך מאות שקלים אם אתה שימושי בכלים. להלן כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד.
אור מנעולים מומחה תיקון מנעולן לצילינדר מומחה לכל סוגי הדלתות מדלת עץ זכוכית פלדלת אלומיניום דלתות שירונית חסם ועוד….

תיקון מנעולן צילינדר שבור

אם למנעול שלך יש צילינדר שבור, חשוב לפרק את היחידה כולה ולברר את הבעיה לפני שתנסה להחליף את היחידה הפגומה.
ייתכן שיהיה עליך לשחרר את הברגים המחזיקים את המנעול יחד ולהוציא את לוחית הפנים. צילינדר שבור לא יסתובב כמו שצריך, אז ייתכן שיהיה עליך להחליף את היחידה כולה.
תהליך זה עשוי לקחת קצת זמן וסבלנות. עם זאת, התוצאה הסופית שווה את המאמץ!

ראשית, עליך לאתר את הרכיב השבור. הצילינדר השבור או הרופף ימנע ממך לסובב את המפתח כדי לנעול את הדלת. אתר את הברגים המתייחסים, והדק אותם בכיוון השעון. אם הברגים לא מסובבים, ייתכן שהצילינדר נשבר או שהמנעול עצמו השתחרר. חשוב לציין שהחלק החלופי צריך להיות זמין בקלות. אם אין לך גישה למברג, ייתכן שתצטרך לקנות מברג חדש.
לאחר שזיהית את הבעיה, עליך להסיר את לוח החזית הצר ולהסיר את הברגים שמהדקים את הצילינדר. ניתן להשתמש בצבת מנעול תעלה המשמשת בדרך כלל לתיקון צנרת. הם אינם פוגעים במשטחים המוגמרים ודורשים סרט חשמלי כדי להגן על הידיים שלך. ודא שאתה משתמש בכלים הנכונים, כי צבת נעילת תעלות אינה מומלצת להסרת צווארוני מתכת מסתובבים ושוליים.
אם אינך יכול להסיר את המנעול באמצעות הפלייר, תצטרך להתקין אחד חדש.

החלפת תיקון מנעול צילינדר לדלת מחיר

תיקון או החלפת צילינדר במנעול דלת היא גם רעיון טוב אם עברת תאונה. אם אין לך מפתח רזרבי, ייתכן שיהיה צורך להחליף את כל המנגנון אם הוא מקולקל לחלוטין. מנעול צילינדר שבור עלול להקשות על פתיחת הדלת, ולהשאיר אותך לכוד בפנים. אז כדאי להחליף את הצילינדר השבור אם לא מוצאים את המפתח בקלות.

אם אינכם מוצאים צילינדר חדש, קחו את הצילינדר למנעולן לתיקון. למנעולן יהיה ניסיון למפתח מחדש את המנעול ולהכין מפתחות נוספים. מנעולנים רבים יעניקו לכם הנחות אם תרכשו אצלם את התיקון. אז תחסכו כסף וזמן. אתה יכול לגרום למישהו אחר לצפות במרחב עבורך בזמן שאתה מתקן את מנעול הצילינדר השבור. אבל הקפד לדעת את דגם המנעול לפני שאתה מנסה לתקן אותו!

הסרת צילינדר קפוא

אם צילינדר המנעול תקוע בתוך הדלת, ייתכן שלא תוכל לפתוח אותו. אם זה קורה, כדאי להחליף את כל המנעול על ידי הוצאת הצילינדר תחילה ובדיקה שהוא לא קפוא. לאחר מכן, ודא כי בורג ההגדרה ישר עם הגליל. כאשר המנעול מותקן כהלכה, אתה אמור להיות מסוגל לפתוח את הדלת. נסה לסובב את המפתח כדי לפתוח את הדלת ולבדוק את המנעול. אם המנעול עדיין לא נפתח, כנראה שהבעיה היא בצילינדר.

לחלופין, ייתכן שתוכל לקדוח דרך הצילינדר מבלי שתהיה לך גישה למפתח הצילינדר. אם אתה לא יכול למצוא מפתח צילינדר,
אתה עדיין יכול לקדוח דרך הפינים עם מברג קטן וחד. אם אינך יכול לאתר את מפתח הצילינדר, תוכל להשתמש במברג כדי ליישר את הפקה וזרוע המנעול ולהסיר אותה. היזהר לא לשבור את הסיכות. אם תסיר בטעות את הפינים, המנעול ייקרע באמצע ואתה עלול בסופו של דבר לשבור את המנעול.

אם אינך יכול למצוא את המפתח, תוכל לנסות להשתמש בלכה לציפורניים או במזהי צבע כדי למצוא את המפתח המתאים. אתה יכול גם להשתמש בעפרונות שבורים כדי לטחון גרפיט לאבקה דקה מאוד כדי למנוע ממנו להיצמד למנעול. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות חומר סיכה עשוי גרפיט. עם זאת, עליך לטחון אותו היטב לפני השימוש בו. כדי להסיר מנעול צילינדר קפוא, עליך לנקוט כמה אמצעי זהירות.

אם אינכם מצליחים להסיר בעצמכם מנעול צילינדר קפוא, כדאי לפנות למנעולן. במקרה שאינך מסוגל לעשות זאת בעצמך,
תוכל לשקול רכישת מייבש קרח למנעול. תרסיסים אלה מכילים בדרך כלל 90% או יותר איזופרופיל אלכוהול. הם צריכים לעבוד היטב כדי להסיר מנעולי צילינדר קפואים. אם מייבש הקרח לא עובד, אתה יכול להשתמש בקליפס C כדי לגשת לחור ולנסות שוב.

התקנה מחדש של צילינדר

התקנה מחדש של מנעול צילינדר היא חלק חיוני בתיקון דלת פגומה.
כמו כן, מומלץ לבדוק את יישור הדלת לפני קידוח חורים. הדלת עשויה להזדקק להקצעה קלה או שיוף. התאם את הצירים לפי הצורך. אתה אמור למצוא הוראות מלאות להתקנה מחדש של מנעול צילינדר עם רכישת המנעול. אם אינך בטוח כיצד להמשיך, תוכל לעקוב אחר התבנית שסופק על ידי היצרן.

מנעולי צילינדר מכילים פאזל, שניתן לפתור רק עם המפתח הנכון. הסוג הנפוץ ביותר של מנעול צילינדר הוא סיכה-לכוס, שגם היא הקלה ביותר לבחירה.
סיכות נדחפות למעלה סדרה של חריצים במפתח לרמות שונות. מפתח שגוי ידחוף את הפינים לרמות שונות, כך שזוג הפינים העליון נמצא בחלקו בתוך הבית או התקע.

מנגנון הצילינדר חייב להימשך 3-5 מ"מ מעבר למסגרת עלה הדלת כשהוא מותקן כהלכה. זה לא צריך לבלוט מהמסגרת במהלך החבטה הראשונה. כמו כן, עליך להסיר כל פסולת או חפצים זרים באזור. המקום צריך להיות נקי מכל חפצים הגורמים להלם. לאחר שהדלת מוכנה, נעל את הדלת כשהצילינדר במקומו. שלב זה ימנע עיוות של המוט הצולב במהלך ההובלה.

התקנת מנעול הצילינדר על הבליטה 11 תבטל את צווארוני ההרכבה. צווארוני ההרכבה הם הנקודה שבה יכולים להיכנס כלים חטטניים כדי לפתוח את המנעול. בלי אלה, כלי ג'ימי וחטטנות לא יתאפשרו. מגן הצילינדר עשוי מפלדה, מה שהופך אותו כמעט בלתי אפשרי להינזק בכלי ידני. זה גם ימנע את נפילת המנעול. מגן הצילינדר הוא עוד חלק מכריע במנעול.

מנעולי מנוף משתמשים באותם עקרונות כמו מנעולי צילינדר. אבל במקום להשתמש בבורג, מנעולים מנוף משתמשים בלוחות פלדה שנעים בנפרד. שימוש במפתח "שלו" מאפשר את הרכבת הפינים במצב הרצוי, בעוד שמפתח "זר" ימנע את סיבובם. מנעולי דלת צילינדר מגיעים עם מנגנון יחיד או כפול. מנגנונים בודדים משמשים בדרך כלל בדלתות הנגישות רק מבחוץ. משתמשים במנגנונים כפולים כאשר הדלת ניתנת לפתיחה משני צדדים.

עלות תיקון החלפת צילינדר לרכב

מנעול צילינדר הוא מרכיב בהצתה של המכונית, אשר אחראי על התנעת המכונית בעת סיבוב מפתח. חלקים אלה פועלים לעתים קרובות בשילוב עם מכשירים נגד גניבות, ויכולים להתבלות עם הזמן. החלפת מנעול צילינדר יכולה לעלות בין 50 ש"ח ועד מעל 700 ש"ח , תלוי בסוג הרכב ומורכבות ההתקנה.
העלות הממוצעת להחלפת מנעול צילינדר נעה בין 70 ל-250 ש"ח, כולל חלקים ועבודה.

כדי לקבוע את עלות החלפת מנעול צילינדר, כדאי לספור כמה מפתחות יש לרכב שלכם. רוב המכוניות מגיעות עם מפתחות סטנדרטיים, אשר הופכים את תהליך ההחלפה לקל למדי. למרבה המזל, מפתח מחדש של ההצתה של המכונית שלך יעלה רק כמה שקלים לכל חור מנעול. אבל אם אין לך מפתחות, סביר להניח שתשלם יותר ממה שהיית משלם עבור שירותי מנעולן.

בנוסף לצילינדר מנעול דלת, צילינדר מנעול דלת תקול עלול לגרום גם לאי פתיחה או סגירה של הדלת. כאשר זה קורה, לא ניתן לפתוח את הדלת. אם זה יקרה, עלות התיקון של מנעול צילינדר תהיה אפילו גבוהה יותר. ביקור מכונאי יכלול ככל הנראה אבחון יסודי של הבעיה ותיקון הבעיה. בזמן שאתה בזה, אתה יכול גם לבקש מהמוסכניק להחליף את כל צילינדר מנעול הדלת.

אם אין לך רכב ישן יותר, לא יהיה צורך בהחלפת צילינדר של מנעול דלת. עם זאת, אם אתה נוהג כבר כמה שנים, חכם לקחת את המכונית לחנות רכב לבדיקה ושימון. עלות ההחלפה תהיה תלויה בדגם הרכב ובכמות הבלאי במנעול. אם לרכב שלך יש כניסה מרחוק, אתה יכול לנסוע עם צילינדר נעילת דלת פגום.

אם אתה מתקשה לפתוח את הדלת לאחר שימוש במפתח, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הצילינדר. זה יכול להיות קשה מאוד להסיר צילינדר מנעול דלת מבלי לפגוע בדלת עצמה, וכתוצאה מכך עלות גבוהה יותר. כמו כן, הסרת צילינדר מנעול הדלת עשויה לדרוש פירוק הלוח הפנימי של הדלת, ווסת החלונות ומשקוף הדלת. אם אתם מתכננים להחליף את הצילינדר בעצמכם, כדאי להזמין מנעולן מקצועי.

תיקון מנעול צילינדר על אור מנעולנים מומחה לכל סוגי עבודות במחירים משתלמים שירות אמין ומקצועי יש לכם תקלה אשמח לעזור נותן שירותי מנעולנות גם באזור גבעתיים בעיר חולון בכל אזור המרכז.

נושא הכתבה