אור מנעולן

ארבעה טיפים לתיקון דלתות

בין אם אתם מחליפים דלת או מתקינים דלת ישנה, ​​חשוב לבצע את השלבים הנכונים לתיקון הבעיה. מאמר זה יסביר כיצד לטפל במשקוף, בצירים ובמשקוף של הדלת שלך. בנוסף, תלמד כיצד ליישר את מסגרת הדלת שלך. הנה כמה עצות נוספות:

משקוף

אם יש לך משקוף הרוס, זה יכול להיות קשה לקבוע אם זה בר תיקון או לא. ישנן מספר טכניקות תיקון, כולל החלפת הדלת הפגומה והתקנת דלתות חדשות. חלק מהטכניקות הללו הן קלות ודורשות מעט או לא זמן להשלים, אך אחרות דורשות נגרות מומחית. כדי לחסוך כסף בחרו בנגר בעל מוניטין שמציע אחריות ומבטיח את עבודתו. להלן ארבעה טיפים לתיקון משקופים.

צירי דלת

אם אתם צריכים לתקן את צירי הדלת שלכם, תחילה עליכם לדעת כיצד להסיר את הפינים. ראשית, עליך לאתר את הסיכה ולהסיר אותה עם פטיש. אתה יכול גם להשתמש במפתח ברגים מתכוונן כדי להסיר את הסיכה מהציר. לאחר מכן, עליך להכניס חומר סיכה חודר כדי לשחרר את סיכת הציר. כדי לעשות זאת, תחילה עליך למקם את הציר על פיסת עץ.

משקוף דלת

אם יש לך משקופי דלת סדוקים, מפוצלים או עיוותים, תיקון מהיר יכול לחסוך ממך את ההוצאות של העסקת נגר. כמה טכניקות פשוטות דורשות מילוי, הדבקה ומסמור, ויכולות לחסוך לך כסף על עבודה וחומר. מוצר אחד שיכול לעזור לך במאמצי תיקון משקוף הדלת שלך הוא Minwax High Performance Wood Filler, אפוקסי שני חלקים שמתקבע תוך עשר דקות. מוצר זה ימלא את החורים ויאפשר לך לשייף אותו כדי לסיים את העבודה.

יישור מסגרת הדלת

אם אתה מבחין שהדלת שלך אינה מתיישרת כראוי, ייתכן שתצטרך לתקן את משקוף הדלת. בעיה זו נגרמת בדרך כלל על ידי ברגים רופפים של לוחית ציר. אם הברגים רופפים, ייתכן שהדלת שלך לא תהיה מפולסת ותתנדנד או תזוז בעת פתיחה או סגירה. במקרים מסוימים, ייתכן שהדבר אף נובע מדלת לא מתאימה, אך ישנן דרכים לתקן זאת מבלי להחליף את כל הדלת. קרא את השאלות הנפוצות כדי לגלות כיצד לתקן בעיה זו.

מסגרת דלת חורקת

מקור החריקה של מסגרת הדלת עשוי להיות סיכות צירים. מכיוון שהם מסתובבים כל הזמן, הם יכולים לצבור שומן, לכלוך או חלודה. כדי להסיר חומרים קורוזיביים, אתה יכול להשתמש בצמר פלדה. תרסיסים להסרת שומנים באיכות טובה זמינים גם. לפני ניסיון התיקון הזה, ודא שיש לך מישהו איתך כדי למנוע נזק לדלת. אם הבעיה נמשכת, אתה יכול לנסות לשמן את הצירים. יש לכם תקלה בדלת אתם צריכים בעל מקצוע אמין ומקצועי אתם גרים בראש העין תוכל הזמין את אור מנעולן ראש העין שירות מהיר ומקצועי לכל סוגי הדלתות מדלת זכוכית ועד דלת עץ.

משקוף הדלת לא יישור

משקוף לא יישור הוא בעיה מעצבנת עבור בעלי בתים רבים. אם המשקוף שלך לא מיושר, אתה יכול לנסות כמה תיקונים. למרבה המזל, התיקונים הללו אינם קשים. במקום להשקיע אינספור שעות בהחלפת משקופים, אתה יכול פשוט לתקן את הבעיה בעצמך. אם אתה שם לב שהדלת שלך לא נסגרת כמו שצריך, אתה יכול פשוט להשתמש בלוקים זמניים למשקוף כדי לתקן אותה. בלוקי משקוף זמניים עשויים מעץ ונועדו להחזיק דלת במקומה בזמן העבודה. שימוש בלוקים זמניים משקופים יאפשר לך ליישר את החלק התחתון של המשקופים שלך. ניתן להכין קוביות משקוף זמניות עם כמה חתיכות עץ ומפלס בועות כדי להבטיח שהמשקופים יהיו מפולסים. אם אין לך אף אחד מהחומרים האלה, אתה יכול למסמר את הבלוקים לקיר ולבדוק את היישור עם מפלס בועות

משקוף דלת צריך שיוף

לפני שתתחיל בתיקון, יש צורך להסיר את מעטפת הדלת. תהליך זה ידרוש עבודת ברזל וניקוד בסכין גילוח. ברגע שיש לך גישה למסגרת, חיוני להשתמש בשבבים לתמיכה במסגרת. זה יעזור לו להישאר במצב טוב בזמן תהליך התיקון מתרחש. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבצע את העבודה במהירות וביעילות. שימוש בנייר זכוכית על משקוף יקל על יישום התיקון.
ארבעה טיפים לתיקון דלתות
מה היה לנו עד עכשיו?