אור מנעולן

תקלות נפוצות של דלתות

יש לך בעיות עם דלת הכניסה שלך? להלן מספר בעיות נפוצות שתוכל לתקן בעצמך. בעיות אלה כוללות צירים, תפסים, חריקות וקפיצים. למד כיצד לתקן את הבעיות הללו כך שהדלת שלך תוכל להיפתח ולהיסגר בצורה חלקה. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על בעיות נפוצות אלה וכיצד לתקן אותן! אבל הקפד לשים לב לכל תקלות נפוצות אחרות של הדלת, כדי שלא תסיים להחליף דלת שלמה.

בעיות בצירים

לצירים בדלתות תפקיד מכריע בתמיכה במשקל הדלת בזמן שהיא מתנדנדת לפתחה. עם זאת, בשימוש מתמיד, הם עלולים להישחק ויש צורך להחליף אותם. להלן מספר בעיות נפוצות הקשורות לצירים שעלולות לגרום לתקלות בדלת. ציר רופף או בלוי יכול למנוע מהדלת להיסגר עד הסוף. בעיה נוספת יכולה להיות שהברגים שמחזיקים את הצירים למסגרת הדלת השתחררו.
אם ברגי לוחית הצירים השתחררו, ייתכן שהדלת נפתחת בקפיצה. במקרה זה, הצירים אינם בצנרת. ייתכן שהדלת נתקעה וייתכן שהיא מתחככת במשקוף הדלת. פתרון לנושא זה יהיה להסיר עודפי עץ מתחתית הדלת ולארוז את השקע בקרטון. אם שיטה זו לא עובדת, התייעץ עם איש מקצוע לתיקון הצירים.

בעיות עם תפסים

אחת מתקלות הדלת הנפוצות היא תפס תקוע. בדרך כלל, זה מתרחש כאשר מסגרת העץ והבסיס מתיישבים ומשקוף הדלת מתכווץ. אם התפס נדבק במצב זה, הוא מונע מהדלת להינעל כהלכה. בדוק את התפס מצד הציר כדי לוודא שהוא לא תקוע מעל או מתחת לקו האמצע של לוחית הפגיעה. לאחר מכן, מקם מחדש את התפס למצב המתאים.
התפס צריך להיות ממוקם כראוי בחלוץ החשמלי. אם התפס לא מיושר עם החלוץ, ייתכן שזה נובע מכוח מכני מוגזם. גם אספקת החשמל לחלוץ עלולה להיות חלשה. בעיות נפוצות נוספות עם הבריח נגרמות מחומרים פיזיים, כמו חלודה במשקוף או רטיבות וטמפרטורות קיצוניות. התאמה גרועה של "בורג מתנדנד" עלולה לפגוע בכל מערכת הבריחים.

בעיות עם חריקות

אם אתה נתקל בבעיות עם חריקות בדלתות שלך, ייתכן שהגיע הזמן לתלות את הדלתות שלך מחדש. ככל שהבתים מתבגרים, הם מתיישבים מעט, וזה משנה את יישור הדלת בתוך המסגרת. תזוזה זו מפעילה לחץ על הצירים, וכתוצאה מכך החריקה המעצבנת. שירות תיקונים מקצועי יכול לתקן את הבעיה. אם אתה צריך להחליף את הדלת שלך, בצע כמה צעדים כדי להימנע מכך.
התרופה היעילה ביותר לחריקות בדלתות היא שמן חודר, מעין שמן מכונות לשימוש כללי. אבל אתה יכול גם להשתמש בשמן בישול. אין להשתמש בשמן עדין, מכיוון שהוא יפגע בציר. מרחו חומר סיכה ישירות על הציר והזיזו את הדלת קדימה ואחורה מספר פעמים. זה יקטין את החיכוך ואת הרעש הנגרם על ידי צירי הדלת.

בעיות בקפיצים

דלתות מוסך עלולות לסבול ממספר בעיות הנגרמות מהקפיצים המפעילים את הדלתות. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא הקפיץ, שנפגע עקב לכלוך או פסולת במסילה. זה מוביל לתנועה משוננת ויכול להחריף את המעיינות. בנוסף להיותו אי נוחות, חסימות של דלתות המוסך עלולות לגרום לנזק נוסף לדלת ולקפיציה. לכן, יש חשיבות מכרעת לבדוק את הקפיצים לנזק בהקדם האפשרי.
קפיצי פיתול אחראים להזזת הדלת. במהלך תהליך הפתיחה והסגירה של הדלת הם עלולים להישבר. כאשר זה קורה, דלת המוסך לא תיפתח ויהיה צורך להחליף אותה. למרבה המזל, קל לבדוק את הקפיצים על ידי בדיקת פותחן דלת המוסך. אבל לפני שאתה מנסה לתקן קפיץ שבור, הקפד לבדוק את פותחן דלת המוסך עבור בעיות.

צריכים להזמין מנעולן להזמין את אור המנעולן שירותי מנעולנות באזור המרכז – מנעולן בגבעתיים מנעולן בחולון באזורים נוספים באתר שירות מהיר ומקצועי תשלחו תמונה או סרטון של סוג התקלה אשמח לסייע.

בעיות עם רפיון

הסיבה העיקרית לדלתות נפולות היא צירים רופפים. מכיוון שדלת שוקעת, היא לרוב תידבק ותתחכך במשקוף. ברוב המקרים, הציר הרופף הוא העליון. הציר התחתון יכול גם להתכופף מתחת למשקל הדלת. אם אתה נתקל בבעיות עם הדלת שלך, עדיף לבקר בחנות חלקי הרכב המקומית שלך כדי למצוא תחליף.
סיבה נוספת לנפולת דלתות היא ידית דלת תקולה. תקלה זו היא תקלה שכיחה, ולמרבה המזל, בדרך כלל קל לתקן אותה. עם זאת, הבעיה יכולה להיות מורכבת יותר מפשוט החלפת הידית. רוב ידיות הידיות החדשות קפיצות, וניתנות להחלפה בקלות עם תפס צינורי סטנדרטי. מצד שני, אם ידית הדלת שלכם לא קפיצה, תצטרכו להתקין תפס כבד כפול קפיצים.

תקלות נפוצות של דלתות

מה היה לנו עד עכשיו?