אור מנעולן

איך לדעת אם הגיע הזמן להחליף את המנעולים שלך

בין אם אתה מעדכן מנעול מסיבות אסתטיות או מסיבות ניידות, הנה כמה עצות וטיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני החלפת המנעול.
מתקשים בפתיחה או סגירה של דלת? אם כן, אולי כדאי להחליף את המנעול במנוף.
קל יותר לדחוף מנופי דלת מאשר לסובב, ויכולים לעזור לאנשים עם דלקת פרקים או בעיות בשימוש בידיים כדי להיכנס לביתם. להלן רשומים סימנים נוספים שעליך להחליף את המנעולים שלך.

תיקון מנעולים על ידי מנעולן

אתה יכול לתקן את המנעול הקיים שלך כאשר אתה לא יכול להרשות לעצמו להחליף אותו.

תוחלת החיים של מנעולים היא בדרך כלל בסביבות שבע שנים, אבל זה יכול להשתנות,
בהתאם לשימוש, בלאי ותנאי מזג האוויר. באופן כללי, יעיל יותר להחליף את המנעולים שלך כשהם ישנים במקום לנסות לתקן אותם. אם המנעול אינו מסתובב יותר בחופשיות או אינו ננעל ונפתח כהלכה,
ייתכן שתצטרך לשקול להחליף אותו. עם זאת, זה לא כל כך קשה כמו שאתה יכול לחשוב.

למרות שמו, מנעולים רבים דורשים תיקון. סימן אחד לכך שהמנעול שלך זקוק לתיקון הוא שהמפתח כל הזמן נתקע בפנים.
עם הזמן, החלקים עלולים להיות קפואים ולהקשות עליך להזיז את המפתח. אם אינכם בטוחים אם הגיע הזמן להחליף אותו,
פנו למנעולן ובקשו שיחזירו אותו לתפקד. גם אם מנעול נראה תקין, מפתח שאבד עלול להקשות על הכניסה לחלל נעול.

מלבד החלפת המנעול, עליך לבדוק את המנעול כדי לראות אם יש בעיות נוספות. חלק קפוא או צילינדר מנעול שבור עלולים להוביל לבעיות נוספות. מנעולן מקצועי יכול גם לבדוק ולתקן חלקים שבורים. מומלץ לבצע בדיקת מנעולים מדי שנה על ידי איש מקצוע. במידה ואתם לא בטוחים, פנו למנעולן ובקשו הערכה.
התהליך אורך מספר דקות.

בין הסיבות שבגינן בעלי בתים צריכים להחליף את המנעולים הם פריצות ובלאי. ייתכן שפורץ החליש את המנעול והשתמש במוט כדי להגיע לבית. אם אתה מודאג לגבי הבטיחות, עליך לשקול להחליף את המנעולים שלך במקום לנסות למקש אותם מחדש. למרבה המזל, התהליך פשוט וזול. שיטה זו מועילה גם ממספר סיבות.
הסיבה העיקרית להחלפת מנעולים היא שיפור האבטחה. בנוסף לאבטחה טובה יותר, מערכות כניסה ללא מפתח הן אפשרויות מצוינות עבור בתים ועסקים.

החלפת מנעולים מכל הסוגים

החלפת מנעולים חיונית מכמה סיבות. אם איבדת או איבדת את המפתחות שלך,
זה יכול להוות דאגה גדולה. גם אם היית האדם האחרון שאיבד מפתח, הוא עדיין יכול ליפול לידיים הלא נכונות.
עדיף להחליף את המנעול בהקדם האפשרי. זה ימנע כל נזק שעלול להיגרם על ידי פורץ. אם המנעול שלך החליד או קשה לשימוש, זה הזמן להחליף אותו.

כדי להחליף מנעול, התחל בהסרת הישן. זה יהיה נופל. אם המנעול הוא צילינדר, עליך לעקוב בקפידה אחר ההוראות להחלפת הפינים.
לאחר הסרת הישנים, זרקו את הישנים והחליפו אותם בחדשים. התאם את הסיכות הצבעוניות החדשות לקוד על המנעול. לאחר מכן, הרכיבו מחדש את המנעול על ידי היפוך השלבים. במקרים מסוימים, תפס שבור ידרוש החלפת המנעול כולו.

החלפת מנעולים היא רעיון טוב אם יש לך בריח ומנעול ישן.
זה יגביר את רמת האבטחה של הבית שלך. אתה יכול גם לבחור סוג חדש של מנעול שישלים את הסגנון של הבית שלך.
ניתן גם לבטל את הצורך בתחזוקה שוטפת עם מנעול חדש. אתה יכול לבחור מבין מגוון סגנונות וסוגים.
היתרונות והחסרונות של החלפת המנעולים שלך תלויים בצרכים שלך.

בעת החלפת המנעול שלך, וודא שאתה מקבל מפתח חדש למנעול החלופי.
אם איבדת את המפתחות שלך או אם אתה רוצה להעניק לבית שלך מראה חדש, שקול לשנות אותו.
החלפת המנעול היא הרבה יותר זולה מאשר מפתח מחדש. גם פיני מפתח זולים יותר,
והחלפת המנעול תדרוש מכם גם רכישת חומרה חדשה. זה גם טוב יותר לביטחון הבית והרכוש שלך.
עם זאת, ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה להחליף את המנעולים.

מפתח מחדש מנעולים

מפתח מחדש של מנעולים בעת החלפת מנעולים יכול להגביל את הגישה לאזורים מסוימים. זה חשוב במיוחד לעסקים, שבהם מפתחות אבודים יכולים להגיע בקלות לידיים הלא נכונות. אם החלפתם אנשי צוות, סביר להניח שלעובדים קודמים היו עותקים של המפתחות. אנשים אלה יכלו אז להשתמש במנעולים הישנים כדי לגשת לחצרים, לגנוב סחורה, או אפילו להזיק לבניין. זה עושה את זה חיוני למפתח מחדש מנעולים בהקדם האפשרי. בנוסף, מפתח מחדש של המנעולים שלך ימנע מאנשים לא מורשים לקבל גישה לחצרים שלך.

מפתח מחדש של מנעולים בעת החלפת המנעולים שלך הוא אפשרות זולה יותר מאשר החלפת המנעולים לחלוטין. זה גם מספק אבטחה בדיוק כמו החלפת מנעולים. זוהי אפשרות טובה כאשר איבדתם מפתחות או עוברים לבית חדש. כמו כן, חשוב לציין שרוב האחריות לבית מכסות מפתח מחדש. לכן, לפני שאתה מקבל את ההחלטה הגדולה לשנות את המנעולים שלך, וודא שאתה מקבל את המפתח הנכון.

מפתח מחדש של המנעולים שלך הוא דרך קלה ובמחיר סביר לחסוך כסף באבטחת הבית שלך. זה הרבה יותר זול מאשר החלפת המנעולים. תצטרך לשלם רק עבור העבודה והחלקים, בעוד שמפתח מחדש את המנעולים יכול לעזור לך לקבל שקט נפשי. התהליך כולל החלפת הסיכות והכוסות באחת חדשה, בעלת שילובים שונים. זוהי דרך מהירה וקלה לאבטח את הבית שלך ואת חפצי הערך שלך.

מפתח מחדש של מנעול קל אך דורש מיומנויות מסוימות. לדוגמה, תצטרך לפרק את המנעול ולאחר מכן להסיר את הפינים. לאחר מכן, תצטרך להתאים את המפתח החדש לחריצים במנעול. אם אתה עושה זאת על מספר מנעולים, אתה יכול לחסוך זמן וכסף על ידי מפתח מחדש של כולם בבת אחת. כדי להימנע מכל טרחה, תצטרך להשתמש בזכוכית מגדלת או בזוג משקפיים.

סימנים שצריך להחליף מנעולים

אולי הגיע הזמן להחליף את המנעולים שלך. החדשות הטובות הן שהחלפת המנעולים שלך לא חייבת להיות עניין יקר. ישנם סימנים שעליך להחליף את המנעולים, כולל גישושים במפתחות. אם אתה רואה אחד מהסימנים הללו, עליך לפעול על פיו. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לדעת אם הגיע הזמן להחליף את המנעולים שלך. ככל שתתחיל מוקדם יותר, כך ייטב!

החלפת המנעולים שלך היא משהו שרוב בעלי הבית לא חושבים עליו. עם זאת, ישנן מספר סיבות טובות לעשות זאת. מנעולים בדרך כלל מחזיקים מעמד לאורך זמן, והם רגישים לבלאי. כדאי להחליף את המנעולים אם מצב מנעולי הדלתות פחת. לדוגמה, אם בשכונה שלכם נראתה פריצה בחודשים האחרונים, כדאי לשדרג את המנעולים. זה עשוי להקל על הגנבים לגשת לביתכם.

פורצים לעיתים קרובות יפגעו או יהרסו מנעולים בזמן שהם מנסים לפרוץ פנימה. יתר על כן, גנבים עשויים להשתמש במנעולים כדי לקבל גישה. הדבר נכון גם לגבי מפתחות חילוף מוסתרים בצורה גרועה. החלפת המנעולים שלכם תפתור את הבעיות הללו ותבטיח שהרכוש שלכם יהיה מוגן מפני פריצה. ישנם סימנים נוספים שעליך להחליף מנעולים. במקרה של פריצה, זה הזמן להחליף את המנעולים.

אם יש לכם את אותם מנעולים כבר למעלה מעשור, הגיע הזמן להחליף אותם. למרות שהם לא יפסיקו לעבוד פתאום, הם יאבדו בהדרגה את הפונקציונליות שלהם. אתה יכול לזהות זאת על ידי בדיקת המנעולים שלך והחלפתם עם אפשרות טובה יותר. אם ראית לאחרונה שורה של פריצות, ונדליזם ופשעים אלימים בשכונה שלך, הגיע הזמן להחליף את המנעולים שלך. על ידי כך, תמנע מצב חירום להתעורר אי פעם.

כמה עולה החלפת מנעולים?

עלות החלפת מנעולים תלויה במספר גורמים. לדוגמה, אם אתה מחפש בריח חדש, בריח דרגה 1 יעלה יותר מבריח דרגה 3. בנוסף, ייתכן שתזדקק להחלפת המנעולים בדחיפות או בגלל שאתה צריך מנעול דלת טוב יותר מטעמי אבטחה. ללא קשר לסיבה, עלות החלפת מנעולים יכולה להיות הוצאה משמעותית. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור.

עלות החלפת מנעולים משתנה בהתאם אם אתה מעדיף מנעולן או לעשות זאת בעצמך. עמלת מנעולן עבור החלפה פשוטה יכולה לנוע בין 35ש"ח  ל-190ש"ח. בנוסף, אם אתה צריך להחליף 4 מנעולים, ייתכן שתצטרך לשלם יותר, מכיוון שתזדקק ליותר זמן ועבודה. עם זאת, אם אתה מרגיש בנוח לעשות את העבודה בעצמך..

אם אתה שימושי בכלים, אתה יכול לנסות להתקין את המנעולים החדשים בעצמך.
עם זאת, כדאי לדאוג להשתמש בכלים הנכונים. כלים לא נכונים עלולים לייקר את עלות החלפת המנעולים. יתרה מכך, כדאי לשקול רכישת המנעול מחנות לחומרי בניין מקומית או מספקים מקוונים. אם אינכם בטוחים בגודל המנעול, תוכלו גם לפנות למנעולן לעזרה. מנעולן גם יעניק לכם שירות התאמת מנעולים בחינם.
להחליף את המנעולים שלך

מה היה לנו עד עכשיו?