אור מנעולן

כיצד להחליף ידית החלפה לדלת אלומיניום

אם החלטתם להחליף את דלת האלומיניום בביתכם, בוודאי שמתם לב שהידית החלידה או נשברה.
כדי להחליף את הידית, מדוד את הגובה ואורך הציר של הדלת.
כמו כן, מדדו את קוטר הידית כדי לקבוע אם היא תתאים. אתה יכול בקלות להשיג את ידית החלפה המתאימה לדלת שלך על ידי ביצוע השלבים הבאים:

מדוד את גובה הדלת שלך

אתה צריך למדוד את גובה הדלת שלך בשלושה מקומות:
החלק התחתון של הסף, החלק העליון של המסגרת ולרוחב מרכז הדלת.
לאחר מכן, הפחיתו סנטימטר או שניים עבור מרווח בין הדלת למסגרת.
המידות המתקבלות הן המדריך שלך לקניית שילוב ידית וכפתור שמתאים בצורה מושלמת. ניתן גם למדוד את גובה הידית והכפתור על סמך המידות.

מדוד את אורך הציר

כדי להחליף ידית דלת אלומיניום, מדוד את אורך הציר. הישן יהיה קצר מדי כדי להתאים לחדש.
אם לידית יש עיצוב דו-צירים, ניתן לעשות בה שימוש חוזר אם הישנה ארוכה מדי.
כמו כן, עליך למדוד את המרחק בין הידית לדלת כדי לקבוע את עוביה. מדוד את המרחק הזה במילימטרים.

כדי לוודא שהידית החדשה מתאימה כהלכה, מדוד את אורך הציר.
מדדו את הציר מהחור הקיים ועד לציר הדלת. זה צריך להיות באורך דומה לזה הקיים.
כמו כן, ודא שהבורג וחבילת הציר תואמים. בהתאם לעובי הדלת שלך, ייתכן שיהיה עליך לחתוך את אורך הציר. זה קל אם יש לך את המידות הנכונות ומסור.
גרים בבאר יעקב והסביבה צריכים להזמין מנעולן תוכלו להזמין את אור מנעולן בבאר יעקב שירותי תיקון דלתות לכל הסוגים במחירים משתלמים.

מדוד את אורך הברגים

ראשית, הברג את לוחית הכיסוי. ייתכן שתגלו שהידית עצמה מחוברת לצלחת הכיסוי.
לאחר ששחררת אותו, אתה אמור לראות חריץ לחץ מתחתיו. חריץ לחץ זה הוא המאפשר לידית לנעול ולפתוח את הדלת. כדי לקבוע באילו ברגים להשתמש, מדוד את אורך הברגים. לאחר מכן, השתמש במברג חשמלי כדי להסיר את ברגי החומרה הנותרים של הידית.
לאחר מכן, אתה יכול למשוך את הידיות החוצה. ייתכן שיהיה עליך לנענע את הידיות זו מזו כדי לוודא שהן מופרדות. ייתכן שתרצה לשמור קערה או קופסה בהישג יד לאיסוף כל חומרת הדלת שתסיר.

אם אתה מחליף את הידית ללא סט, ייתכן שיהיה עליך לגזום את הברגים הקיימים כדי להתאים לחדש. לרוב ערכות ידיות הדלת יש שני ברגים מבחוץ ואחד מבפנים. השתמש במסור כדי לחתוך את הברגים לאורך המתאים. הקפד להחליק את הקצוות החתוכים כך שהברגים יתחברו. אל תשתמש בחותכי תיל מכיוון שהם עלולים לפגוע בחוטים. אתה יכול לקנות ברגים מוכנים בהום דיפו או לואו'ס.

מדוד את קוטר הידית

בדרך כלל, הקוטר של ידית הדלת הוא שניים עד שלושה אינצ'ים. עליך למדוד את קוטר הידית הקיימת שלך לפני שתחליף אותה בחדשה. בין אם הידית היא סט פנימי או חיצוני, תצטרך לדעת את קוטר החור הבא כדי להבטיח התאמה נכונה. לפני החלפת הידית, תצטרך גם למדוד את האורך והרוחב של הידית עצמה.

הקוטר של ידית דלת שונה בהתאם לעובי הדלת. דלת ישנה יותר תהיה עבה יותר מדלת חדשה לגמרי.
חור קידוח סטנדרטי לידית דלת הוא בקוטר של כשני סנטימטר וחצי. כמו כן, הקפד למדוד את עומק חור הקידוח של הדלת. ברוב המקרים, עובי הדלת הוא בין סנטימטר לשניים וחצי.
ידית החלפה לדלת אלומיניום

מה היה לנו עד עכשיו?